Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores website.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 20
Fra  M&N Malerne Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, har jeg fået rettet med det samme.

Tilmeldt 26. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M&N

Hjemmesiden i sig selv ser sådan set fin nok ud, der er dog nogle ting som kan forbedres.

1. Siden "Hvem er M&N" ser lidt rodet ud, i har har 3 kolonner hvor den midterste kolonne starter længere nede. Og hvorfor har i samme billede på hver sine side af overskriften?

2. Siden "CSR profil" ser godt ud. Billedet med en plante i hånden passer bare ingen steder ind til resten. For det første passer den ikke sammen med designet, for det andet så står den for sig selv. Den giver ingen værdi på nogen måder.

3. Slideren på forsiden kunne være mere elegant, enten et stort billede eller også en slider der bevæger sig. Ikke begge dele, især ikke hvor i har en slider på hver side af billedet. Det virker forvirrende og giver ikke særlig meget værdi til siden.

4. SEO er helt væk på jeres side. Her skal der arbejdes meget.

Overordnet en pæn side, hvis jeg skulle sige en sidste ting så skulle det være jeres brug af lidt for mange forskellige fonts. Hold jer til maks 2-3 stykker. Jo flere i bruger, desto mere vil det irritere øjet dvs. de besøgende.

Fra København
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 20
Fra  M&N Malerne Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Psoriasis

igen super konstruktivt feedback.

dette skal også siges, at det er første gang jeg selv roder med dette, og er nok ikke en haj hehe.

1. det var for at sætte lidt forskelig fokus på tingene, men har fået rettet det til og kan godt se det er lidt mere roligt for øjet.

2. planten kan jeg sagtens følge dig med, og er røget igen. 

3. Har haft samme tanke, jeg er ved at prøve at rode med at ændre lidt de 2 slider, men puha man skal tænke kunstnerisk hehe.

4. Har prøvet at læse mig frem til nogle ting, men dette område er for mig som at lære at cykle igen, er det evt noget du har styr på ?.

men ellers rigtig mange tak for svaret

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Utroligt så mange forskellige skrifttyper i bruger på bare en side og I Jeres logo.  Det kommer til at fremstå rodet og useriøst, et logo skal altid skrives mad skaffe skrifttype eller forsvinder genkendeligheden.

Jeres side om CSR er da total rodet pga. de forskellige skrifttyper. Jeres CSR statment " Overholde alle gældende love og regler på miljøområdet" er da totalt useriøst at skrive. 

 

Fra København
Tilmeldt 29. May 15
Indlæg ialt: 20
Fra  M&N Malerne Skrevet kl. 04:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Tak for den konstruktive kritik. Vi tager alt til os.

Jeg vil helt klart få kigget på det med de forskellige skrifter, og fundet en fast at følge.

Vi har også vendt meget idag, om vi vil fremvise siden CSR, men jeg kan ikke forstå hvad du synes er useriøst i at vi vil overholde alle gældende love og regler på miljøområdet?.
Da vi i vores branche er underlagt regler, hvilket gør at nogle produkter må ikke bruges mere jo mindre der søges om særlig tilladelse, hvis grund kan forsvares.

Ellers mange tak for din mening Ravn

Vh. Nicklas

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)