Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundedatabase

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har lige nu et kundekartotek i Access og har over 30 års kunder gemt i programmet, som vi bruger til at huske folks køb i, både ift. garanti og ift. hvad slags poser folk bruger. Det er ikke som bogføringsprogram vi bruger det men som rent opslagsværktøj så folk får det rigtige med hjem.

Vi er nu på udkig efter et nyt system som ligger online, da vi ikke husker at få lavet backup kopier jævnligt nok.

Det skal kunne indeholde oplysninger om folk, primært telefonnummer (som vi søger efter) samt oplysninger om køb.

 

Nogle der har nogle forslag til et evt. nyt program? jeg har fået tilbud fra forskellige CRM programmer, men det kan måske faktisk for meget ift. vores behov

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg ville kigge på https://highrisehq.com/ - det er rimeligt simpelt, dog stadig rigtigt smart og prisen er noget mere spiselig end de store CRM systemer.

/Jeppe

Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tilbud jeg har fået fra wercrm er billigere end dette da jeg har over 30000 kunder i databasen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvordan ligger den nu? Man kan jo få programmer, som bare tager backup'er, og man kan selv kopiere databasen f.eks. til Dropbox o.lign. på nettet.

I ville måske bruge lejligheden til at få ryddet op i databasen? Model, forældede data o.lign.? Sig til, hvis jeg kan hjælpe med noget i dén retning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)