Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en affiliate marketing kampagne der performer?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Fra  nicehands.dk Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at få lavet materiale til affiliate marketing og ville sætte pris på inspiration!

Har du et konkret eksempel på godt materiale som performer godt? Eller måske et godt råd hvis du er affiliate partner og skulle overveje hvilken kampagne du ville bruge kræfter på?

Neglelak findes på Nicehands.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Coolstuff.dk er et godt bud. Dog ikke megen succes i år (kan både være grundet min inaktivitet og evt. dårlige måneder for shoppen).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 26. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige at affiliate hjemmeside vil kunne klare sig godt hvis du gode placeringer på google.

Selvfølgelig kommer det også an på salget af produkterne, % delen du vil modtage samt hvor mange søgninger der er på de gældende keyword du har optimeret for.

Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Fra  nicehands.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:

Coolstuff.dk er et godt bud. Dog ikke megen succes i år (kan både være grundet min inaktivitet og evt. dårlige måneder for shoppen).

Hvad er det der gør at coolstuff er et godt bud? Hvad gør de der er attraktivt?

Neglelak findes på Nicehands.dk

Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Fra  nicehands.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg udleder af dit indlæg er at visse nøgletal kan være en fordel at dele med potentielle partnere?

Neglelak findes på Nicehands.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Duelund:

Simon Hansen:

Coolstuff.dk er et godt bud. Dog ikke megen succes i år (kan både være grundet min inaktivitet og evt. dårlige måneder for shoppen).

Hvad er det der gør at coolstuff er et godt bud? Hvad gør de der er attraktivt?

Høj betaling, høje salgstal og gode bannere.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste jeg kigger på som affiliate partner er om hjemmesiden jeg skal markedsføre er i orden (betalingsforløb, produkter, design mv.), og selvfølgelig især hvor stor procendel jeg får af salget. 

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Fra  nicehands.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Julius Lissau:

Det eneste jeg kigger på som affiliate partner er om hjemmesiden jeg skal markedsføre er i orden (betalingsforløb, produkter, design mv.), og selvfølgelig især hvor stor procendel jeg får af salget. 

Hvad er en rimelig fortjeneste pr salg for dig?

Neglelak findes på Nicehands.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I hvert fald ikke under 10%, men det afhænger jo også af vares pris.

Fra hvad jeg har hørt så er de noget mere generøse i Amerika hvad angår andel til affiliate parterne, da det i sidste ende er en bedre forretning for annoncørerne fordi flere vælger dem. Jeg kender ikke så meget konkret til det, men du kunne jo undersøge procentsatserne på fx. Amazon's affiliate program. Det kunne være det også var smart i Danmark?

 

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 67
Fra  NetBooster Affiliate Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Jeg vil sige at det kommer meget an på hvilken slags trafik du har, PPC, site, e-mail osv? 

Videremere handler det om at gøre indholdet så relevant og cta præget som mulig, så brugeren ser det som høj kvalitet og ønsker at klikke sig ind på annoncørs landingsside.

Hjælper affiliates med at øge deres indtjening online hos Netbooster Affiliate

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)