Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koncept/matching-platform sælges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har efterhånden brugt en del tid og penge på at udvikle et nyt koncept, som har fokus på at gøre det nemmere og sjovere at møde nye mennesker, men jeg er gået træt i det og ønsker nu at sælge til en som kan se muligheder i konceptet eller den bagvedliggende platform.

Som det er pt. hedder konceptet "Skål.dk - Drinks mellem 2 grupper venner". Man tilmelder sig siden via Facebook-login, bliver matchet med en person af det modsatte køn ud fra nogle forskellige kriterier (manuelt i backend), forudbetaler sine drinks, og hiver 2 venner med til den cocktailbar man er blevet tildelt og har en sjov aften i selskab med 3 nye venner.

Men ønsker man et andet matching-koncept kan det relativt nemt laves, da al den bagvedliggende funktionalitet er lavet, så indenfor rammerne er det næsten kun fantasien der sætter grænser. I backend er det muligt at se de tilmeldte og deres informationer hentet fra Facebook (by, alder, billeder, køn etc.), matche folk med hinanden, tildele en bar, håndtere barer mm.

Siden er sat op med Stripe til at håndtere kreditkortbetalinger og Billys til automatisk bogføring af tilmeldinger. Derudover er det sat op med automatisk mailudsendelse og der er mulighed for at sende SMS'er til de tilmeldte direkte fra backend i tilfælde af aflysning eller lign.

http://skaal.dk/

Kontakt mig meget gerne ved interesse.

Med venlig hilsen,

Jesper

+45 42248580

dreisig90@gmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)