Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud! - Få en klar hjemmeside til næsten ingen penge!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 15
Indlæg ialt: 23
Fra  Vendersbo Equity IVS Skrevet kl. 09:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Af en eller anden årsag kan jeg ikke sender eller modtage beskeder og ved ikke hvorfor.

Det er slået til under min profil, men kan du ikke sende en mail på kontakt@vendersboequity.dk?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 11:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej V-Equity.

Syntes nemlig heller ikke lige jeg kan sende beskeder længere. Ved ikke hvor de har gemt den funktion efterhånden.

Jeg har sendt dig en mail, så kan vi tage dialogen derover.

- Kevin Hansen

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 12:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan forstå, at flere af dem som har kommenteret på dette indlæg er åbenbart blevet kontaktet af anden virksomhed med et tilbud omkring, at lave folks hjemmesider.

Dette har jeg lidt en kommentar til.

Syntes ikke det skal være moralen på amino. Amino er til for, at hjælpe hinanden og ikke stjæle fra hinanden. Jeg syntes ikke det er iorden, at virksomheder bruger "andres" plus medlemskab til, at kontakte de personer som kommentere på indlæg som dette.

Håber ikke jeg er den eneste som er med på denne tanke om, at det er moralsk forkert.

Nu vil jeg ikke nævne navn på virksomheden, men han er kontaktet omkring min mening.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når du opretter et tilbud vil det være hensigtsmæssig at opfordre til kontakt - og samtidig oplyse, hvor denne kontakt med fordel kan ske. Henvis til din hjemmeside eller oplys din mailadresse, hvor kontaktet kan ske.

Så slipper du - måske - for at interesserede føler sig nødsaget til at bede dig om at blive kontaktet, og at andre dermed bliver fristet til at kontakte de, som i åbent forum har givet udtryk for en interesse i dit tilbud.

De der "send mig besked" og "besked sendt" støjer i debatten og gavner reelt ingen andre.

I stedet for at bede om at få tilsendt en personlig besked, kan interesserede jo kontakte trådstarter.

I håbet om at det hjælper hjælper dig. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Når du opretter et tilbud vil det være hensigtsmæssig at opfordre til kontakt - og samtidig oplyse, hvor denne kontakt med fordel kan ske. Henvis til din hjemmeside eller oplys din mailadresse, hvor kontaktet kan ske.

Så slipper du - måske - for at interesserede føler sig nødsaget til at bede dig om at blive kontaktet, og at andre dermed bliver fristet til at kontakte de, som i åbent forum har givet udtryk for en interesse i dit tilbud.

De der "send mig besked" og "besked sendt" støjer i debatten og gavner reelt ingen andre.

I stedet for at bede om at få tilsendt en personlig besked, kan interesserede jo kontakte trådstarter.

I håbet om at det hjælper hjælper dig. :-)

Hej John,

Det er tråden irrelevant, men jeg vil blot sige at du tager fejl. Grunden til at han bruger de "send mig besked" og "besked sendt" (ligesom mange andre brugere gør) er fordi det giver reklame. Tænk lidt over det.. Hvis du laver en tråd hvori du skriver Jeg kan gøre XXX, og jeg kan kontaktes på XXX hvis du er interesseret, hvad tror du så der sker? Yep, du har gættet det nu.. De folk som er interesseret kontakter ham, men det er meget få fordi folk sjældent sidder og går igennem 4-5 sider tråde. De tager dem som ligger øverst. Så taktikken er ganske god fordi jo flere folk der skriver på hans indlæg jo mere reklame får han fordi flere ser hans indlæg. Dette ville ikke ske hvis folk kontaktede ham privat.

(Jeg har intet imod denne taktik, jeg svarer blot John hvorfor folk gør det)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 19:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emcct.

Der er jeg lidt uenig. Nu skriver jeg netop jeg kun tager 5 tilbud ind, grundet jeg ikke ønsker en hel bunke, da jeg ikke længere kan leve op til den kvalitet som jeg ønsker, at levere.

Men det skal gerne være klart, at folk er velkommen til, at kontakte mig på PM eller som tidligere nævnt så min mail yupsdk@icloud.com.

- Kevin Hansen

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

emcct:
Det er tråden irrelevant, men jeg vil blot sige at du tager fejl. Grunden til at han bruger de "send mig besked" og "besked sendt" (ligesom mange andre brugere gør) er fordi det giver reklame. Tænk lidt over det.. Hvis du laver en tråd hvori du skriver Jeg kan gøre XXX, og jeg kan kontaktes på XXX hvis du er interesseret, hvad tror du så der sker? Yep, du har gættet det nu..

Joo, jeg tror, at jeg har fattet det. Jeg behøver nu ikke gætte. Det var en moderators henstilling i tråd med Aminos regler. :-)

Kontakt trådstarter, hvis du ønsker at gøre brug af vedkommendes tilbud. Spørg i forummet, hvis du har opklarende spørgsmål, der kunne have værdi for andre potentielt interesserede.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 08:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John Nielsen for henvisningen :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin,

Jeg har skrevet en mail til dig :)

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin,

Har du set min mail jeg har sendt dig?

Jeg vil bare vide om det er en opgave du er interesseret i?

MVH.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)