Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøgende men begrænset salg....hvad er der galt?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Få evt. også en "hvem er vi" side. Nogle kunder vil gerne vide hvem de handler med. Det gør det en smule mere personligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes designet er enormt rodet. Man kan godt komme i tvivl om, hvad det er butikken sælger.

Kan han ikke se, hvor folk falder fra? Han kunne med fordel sætte noget tracking op med Hotjar og se i check-ud hvor det fejler. Han bør også droppe det med, at man skal oprette sig som bruger for at kunne handle. Det er en total showstopper.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har læste tråden igennem først, så prøver at undgå det andre allerede har sagt og komme med de mangler som jeg syndes endnu ikke har været nævnt.

Forsiden er rodet, jeg ved slet ikke hvor jeg skal kigge hen, billederne der roter i toppen, passer ikke ind i designet, og jeg ved ikke helt hvad der vil ske når jeg klikke på dem. Den med Bubber og Chilli Claus, hvorfor kommer jeg hen til en side om lamper i stedet for chilli frø? På forsiden står der også "Gro-udstyr til hjemmedyrkning af nytteplanter" men det er gemt midt i alt det andet rod der er der, så der gik noget tid før jeg så det.

Med hensyn til menuen, så bliver den alt for lang, jeg skal scrolle ned for at få det hele med, lad i stedet menuerne være lukket sammen, når de ikke er valgt, og så udvid dem, når kunden klikke på menuen, eller køre musen over, så bliver kunden også mere opmærksom på underpunkterne.

Når jeg nu gerne vil købe en vare, hvorfor kan jeg så ikke få lov at vælge antal? i stedet skal jeg putte i kurv, og så svare på om jeg vil handle videre, før jeg kan ligge endnu en eksemplar af varen i kurven.

Håber det kan bruges

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres tilbagemeldinger, som jeg klart vil kigge nærmere på. Når check out er fikset skal der helt sikkert kigges nærmere på de ting der er blevet nævnt. Det er rart med jeres tilbagemeldinger på hvad der skal kigges på.

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Awork, jeg har bestilt et tjek af siden via jeres hjemmeside. Ser frem til resultatet.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)