Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøgende men begrænset salg....hvad er der galt?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en kammerat, som har grobutikken.dk. Han har en masse besøgende, men begrænset salg, så han har bedt mig hjælpe med at finde ud af hvad der er galt. Inden jeg begynder at rode med en masse, tænkte jeg, at jeg jo lige kunne høre herinde, om hvad I syntes der kan gøres bedre. Han har før brugt Ewire, men da han mistede en god slat penge på deres konkurs, har han valgt kun at bruge Paypal og nu også Mobile pay. Jeg ved at Paypal afskrækker nogle, hvorfor jeg har anbefalet ham at få feks. Clearhaus eller lignende for at undgå at dem der er bange for at bruge Paypal ikke forsvinder. Men hvad kan der ellers gøres for at få mere salg?

Mvh Kim

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 75
Fra  Bosslife.dk Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting er hvert fald købsproccessen. Jeg forsøgte lige, og det er ikke muligt, at handle derinde uden at oprette en konto. Det afskrækker mange. Prøv at find et one-step checkout. 5 steps + at oprettelse er påkrævet får mange kunder til at lukke ned så snart de når til kurven :).

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Martin - det er for "lang" en process at købe...

Mange hyggelige hilsner
Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu også testet på en mobil - og der er flere ting synes jeg! Er det på desktop eller mobil/tablet han mister dem?

Mange hyggelige hilsner
Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mest desktop, men også en del mobil/tablet. En stor del af skylden skyldes helt sikkert den lange checkout. Det er også noget af det første, der skal ændres på. Er der andre fejl/mangler, som fanger jeres opmærksomhed?

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det vil typisk være checkout flow, som flere helt korrekt nævner, der er den store nogo-faktor, når der handles online. Og drop helt sikkert tvungen oprettelse.

Jeg faldt også over et andet usability issue:

 - Når man vælger en hovedkategori, f.eks. frø, så får man en oversigt med syv forskellige slags frø. Det vil for en del fremstå som værende den mængde frø, der er til salg i butikken. Man kan så klikke på knapperne for f.eks. chili-frø, men hvorfor skulle man det, når det er så let at overskue de syv pakker frø, der er på listen foran en. Det kan betyde, at en del brugere aldrig opdager, at der faktisk er langt flere frø til salg, som man vil få frem ved at gå ind på en underkategori. Løsning kunne være, at I enten fremstiller samtlige frø på frø-hovedsiden. Som minimum skal I gøre opmærksom på, hvad det er for syv frø, der er fremhævet, og at man kan finde flere ved at gå ind på underkategorierne.

Held og lykke med konverteringerne!

Mange hilsner
Thomas

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Check out skal helt sikkert laves om. Det med kategorierne vil jeg også kigge på. Tak for feed back. Hvis der er andet I falder over hører jeg gerne om det.

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Lorentzen Film Aps. Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Få direkte Dankort/VISA betaling på siden ASAP! 

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Han overvejer Clearhaus så check out bliver nemmere men rene dankort tror jeg ikke der kommer. Dertil er udgifterne for store i forhold til omsætningen pt. Han har forhørt sig men de ville vist have et ret stort beløb i depositum. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Awork webbureau Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, 

Hvis du mangler vejledning og optimering af webshoppen, er du velkommen til at besøge www.awork.dk og se om du kan finde noget der frister. 

Vi har mange års erfaring med webløsninger, og ville kunne give en hånd med ift. optimering og forbedret mulighed for salg. 

Kh Ofelia, Awork.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)