Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder du længerevarende serviceydelser? Hvis ja, hvordan fakturere du dine kunde?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino :)

Jeg står i den situation at vil begynde at tilbyde markedsføring for kunder via de sociale medier, netværks osv. Markedsføringen er en længerevarende proces, hvor jeg korrespondere med kunden undervejs, så min service er ikke bare et produkt a'la "14 dages bannerannoncering på www.hjemmeside.dk".

Jeg er dog kommet i tvivl om hvordan jeg skal fakturere kunderne. Vil I mene jeg kan tillade mig at kræve forudbetaling, eller skal kunden først betale efter ydelsen er leveret? Problemet med mulighed nr. to er at der ikke er kapital nok til at lægge ud for 10 kunder på samme tid og jeg har heller ikke råd til "dårlige betalere".

Kravspecifikationerne er skrevet ned og aftalt sammen med kunden før jeg påbegynder arbejdet, så jeg tænker lidt på at lave en form for kontrakt, der gør at ingen af parterne kan rende fra aftalen og hermed overbevise kunden om forudbetaling?

Kom endelig med inputs!

Med venlig hilsen

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu pudser jeg vinduer og det er også en service aftale i (princippet) det uendelige og jeg udfører altid arbejdet først også dernæst fakturer. Mine kunder får den ved endt arbejde.
Jeg tror du som nystartet og uden dit firma har nogen ancinitet svært ved og kræve forud betaling.
Uden kendskab til branchen vil jeg tilføje at 9 ud af 10 er reele kunder som betaler hvad de skylder til tiden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)