Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortbetalingsløsning til ny webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 39
Fra  Atia Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mine gode amino'er.


Står og skal til at vælge i mellem betalingsløsninger til min webshop.

Det normale er selvfølgelig Nets, men faldt over Bambora, og ville hører om nogle af erfaringer med dem?
Og gerne erfaring om det er billigere samt bedre service end det Nets tilbyder, kan ikke helt gennemskue det.

På forhånd tak

- Lui

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke noget til Bambora, men det er en ny spiller i byen.

Jeg kan anbefale dig at tage et kig på en løsning med Quickpay som betalingsgateway og Clearhaus (hurtig oprettelse) som indløser på kort.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Knife for Life Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skriver NETS, så er der intet alternativ, da de kun køre Dankort. Deres søsterselskab, Teller, er dem der kører alle de internationale kort (mastercard, visa osv.).

Så hvis det er fordi, du har behov for at kunne bruge Dankort, så er der (desværre) ingen vej uden om NETS. Hvis du derimod leder efter nogen som kan klare internationale kort, så er der adskillige løsninger. De mest almindelige er relativt nemme at finde, og du kan eventuelt søge efter dem her på Amino, så plejer der at komme en del op.

Det er vigtigt at være opmærksom på, at man både skal have en betalingsgateway (svare til en virtuel kortterminal), og en indløsningsaftale på de kort, som man gerne vil have, at folk skal kunne bruge (kan fås hos Nets, Teller osv.)

Håber ovenstående kan bruges (ved godt at det ikke er et svar på spørgsmålet, men jeg håber alligevel, at det kan hjælpe dig med at gennemskue det)

Mvh Thomas

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det også er nævnt er der intet alternativ til Nets på det rene Dankort.

Jeg har valgt følgende løsning til www.modeslips.dk . Det rene Dankort har jeg valgt at se bort fra. Iflg. flere statistikker bliver det rene Dankort ikke brugt ret ofte og med Nets' høje priser valgte jeg med det samme at se bort fra det.

Har i stedet Swedbank på en Quickpay platform hvilket jeg er yderst tilfreds med. Priserne er fornuftige og man kan modtage stort set alle øvrige betalingskort end det rene Dankort.

Hvad du vælger er selvfølgelig op til dig, men overvej hvad du får for pengene ved de forskellige, der kan være mange penge og spare.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Nets/Teller + Epay på min webshop Winkwink.dk og de fleste af de webshop kunder vi har hos mit webbureau er også dette setup så det kan anbefales.

Jeg kender ikke bambora men måske det er et fint alternativ men være opmærksom på transaktionsgebyrerne som er højere?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København K
Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 39
Fra  Atia Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle budene!

Hvad angår Bambora var det en artikel fra Børsen, hvor jeg faldt over dem. Og der snakker alle 'eksperterne'  at Bambora kommer til at give Nets baghjul?

Kristoffer, hvad koster den op sætning du har, og hvilke kort tages så? Vil gerne ramme så bredt som muligt i det danske + American Expres (hørt det skulle være godt at have med)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ligeledes bruge en kort betalings løsning til min webshop .

regner med der vil være en 50 - 100 trans om måned til at starte med hvilken ville være den bedste løsning ...

min tanke er ikke med noget dankort som jeg ikke regner for et problem da jeg skal sælge lystfisker udstyr .

har set på 

Quickpay med Clearhouse løsning som virker til en fair pris.

er der andre ?

braintree har jeg set men kender det ikke andet end det er et Paypal datterselskab...

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For det første kan du jo lige tjekke kortgebyr :)

Bambora er en ny svensk virksomhed ejet af kapitalfonden Nordic Capital, som bl.a. ejer ePay, Euroline, KeyCorp, Samport, MPS og DK Online, men mig bekendt er de endnu ikke klar til at tilbyde online betalingsløsninger til e-handel. Epay er en del af Bambora Group og på et tidspunkt bliver deres platform nok til en del af Bambora, men indtil videre må du vælge dem selvstændigt hvis du ønsker at bruge et produkt fra Bambora :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)