Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WooCommerce

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at opbygge en ny hjemmeside for et firma, og de ønsker at være fremtidssikret hvad angår en webshop på deres hjemmeside. Hjemmesiden er opbygget med Wordpress, så jeg tænkte at det ville være smart at oprette deres produkter med WooCommerce i stedet for normale sider/posts, da det på den måde vil være nemt at lave det om til en webshop senere. Er i enige? Andre forslag?

Et andet spørgsmål vedrørende WooCommerce er hvilke muligheder man har for at lave om på købsforløbet. Fordi nogle af deres produkter "special laves" til hver kunde (baseret på mål), så variere priserne meget. Derfor ønsker de at der kommer en slags kontaktformular op når man trykker "køb." I kontaktformularen skal der være nogle faste felter såsom, "Højde:" "Bredde:" osv.
Når mailen sendes, så skal firmaet også gerne have at vide hvilket produkt det er sendt fra, eller sagt på en anden måde, hvilket produkt kunden ønsker at købe.

Håber der er nogle som kan hjælpe :-)

På forhånd, tak.

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du snildt med WooCommerce.

Nu Automattic har købt det er det vel også så fremtidssikret, som det kan blive (godt nok i anden sammenhæng).

Ift at oprette produkter i WooCommerce lyder det som en fin ide.

Du har et par muligheder, fx:

1: Catalog Visibility Options (http://www.woothemes.com/products/catalog-visibility-options/)

2: Koble Gravity Forms på - og/eller benytte nogle konfigurerbare produkter i en skøn blanding

Held og lykke.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Peter

"Catalog Visibility Options" pluginet lader til at være meget smart. Det løser rent faktisk også et problem som jeg ikke lige havde tænkt på ;-)

Jeg kan også godt se at "Gravity Forms" er meget smart. Tænker dog stadigt på - ville det være muligt automatisk at få udfyldt hvilket produkt det drejer sig om, uden at kunden selv skal skrive det? Hvis ja - hvordan?

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)