Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode ideer! leder efter partner med erfaring til opstart af virksomhed.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Funktionen som gør at jeg kan kontakte dig, har du slået fra i dine indstiller - eller den har været slået fra som default.

Har du mulighed for at enten skrive til mig eller slå din funktion til, så jeg kan skrive til dig.

Mvh. Lasse

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Birk:

Hej,

jeg går på HHX og har adskillige gode ideer og har virkelig lyst til at komme i gang med at arbejde med dem. Har bare ingen erfaring med iværksætteri, derfor søger jeg en der har prøvet det. søger ikke bare en der kan hjælpe mig, men en der vil være medejer og være med til at starte et potentiel virksomhed op. jeg er kreativ, når det kommer til at komme på produkt ideer og ideer til potentielle virksomheder. Er på nuværende tidspunkt ansat i en detailvirksomhed. Jeg har aktier og interesserer mig generelt meget for erhvervslivet.

Hej Mads.

Dette er på ingen måde for at være en hård hund, men jeg tror ikke du kommer langt med at have 'adskillige gode idéer'.

Kill your darlings, vælg den bedste og begynd at eksekvere! Man bliver kun succesfuld hvis du fokuserer, arbejder hårdt og sparker max røv Smile1

Min anbefaling til dig er at gå igang, og skid hul i at du ikke har erfaring indenfor iværksætteri. Hverken Richard Branson, Steve Jobs, Bill Gates eller andre havde erfaring med iværksætteri første gang de blev iværksættere.

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)