Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af eget tøjmærke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har over en længere periode overvejet, sammen med min kammerat at starte vores eget tøjmærke.Vi er 2 drenge på 18 år, der dog på ingen måde har nogen erfaring overhovedet. Planerne for dette er at starte en slags fashion-streetwear, som vi allerede har flere idéer til, hvordan skal se ud. Vi har et startbudget på 30.000 kr, som vi er klar til at bruge på vores projekt. 

Her kommer så dét, som vi håber at i kan hjælpe os med.

-Hvordan skal vi designe tøjet? Er der forskellige computerprogrammer som bliver brugt, eller skal det sys i hånden?

-Kan i anbefale nogle konkrete producenter?

-Mener i at vores budget er stort nok?

Kom også meget gerne med egne erfaringer.

Mvh

Iværksætteren10

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste er klart budgettet, hvilket I har formået at stable på benene sammen. Er det tøj som BLACK KAVIAR, Criminal Damage og Stussy? 

Det er en start, men jeg tror desværre ikke det er så mange penge i længden. Jeg tror I skal opspare en 60-70 tusind mere, hvis I er villige til at gå all-in. 

Den mest simple måde at designe tøjet er selvfølgelig at lave print eller skitse til en virksomhed der kan trygge det for jer. Men hvorfor bruge penge på det, hvis I kan gøre det selv og få mere ud af jeres penge? Hvis I vil lave print-tryks på jeres tøj kan I via photoshop eller illustrator fra Adobe lave de prints I gerne vil have. Dernæst er det blot at få dem printet ud på transferpapir for dernæst at smide dem over på en varmepresser, som feks dem her. http://www.skilteproduktion.dk/maskiner/varmepresser-transferpresser/

Jeg har selv lavet et par t-shirt, men kun til eget forbrug. Hvis I ønsker at høre mere kan I altid skrive en besked. Det er ikke så tit jeg er herinde, men jeg opdager hvis der er kommet en besked :)

Al held og lykke med projektet :-)

- Jonas  

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Drenge.

Email mig med lldt information om hvad i ønsker.
Jeg befinder mig i øjeblikket i Manaus,Brasilien og her er tonsvis af virksomheder der producerer tøj med tryk os.
Det er bedst hvis i kan lave jeres design i et program der hedder Coral Draw. Det er muligt at få specialfremstillet tøj i små mængder her.

Bengtssonglass@gmail.com

Søren Bengtsson
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg vil gerne hjælpe jer med dette og svare på alt i måtte ønske uden at det koster en krone. 

:) mit nummer er 20657909 ring og få en uforpligtenden snak

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Fedt initiativ. Jeg mener helt bestemt, at i kan komme i gang med en seriøst forretning med jeres startkapital. Dog er mine erfaringer at i skal undesøge priserne nøje, og ikke bare hoppe på det første og bedste hele tiden, fordi så rækker pengene ikke særlig langt hehe.

Mht. producenter kan jeg anbefale "Mikkel Westh" Der har sin produktion på Madagascar. Han kan også give dig modeller, og en yderligere introduktion til hvordan du skal designe dit tøj. 


Jeg tænker at i kunne lave en lille "niche" virksomhed med eksklusivt tøj til en start. Så kommer i langt med 30.000. 


Held og lykke med projektet.


Vh.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)