Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GOD SEO OPTIMERING

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  unik-sko Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen :) 
Har i marts måned startet en webshop op- www.unik-sko.dk  da jeg har en skobutik i Nykøbing Falster.. Selvfølgelig er det stadig meget nyt osv, men jeg har en smule svært ved at finde hoved og hale i, hvad der er 100% rigtigt at gøre for at få en god placering på google. Skriver selvfølgelig SEO til alle de varer jeg opretter, og prøver også at skrive en god varebeskrivelse samt beskrivelse til mine mærker. Hvad jeg ydermere kan gøre af alle andre muligheder håber jeg, at I kan hjælpe mig med?! 
ALLE gode råd for at få bedre google placering med tiden tages meget gerne i mod :) 
Mvh katharina

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katharina,

Jeg har skrevet en gratis seo bog, lige præcis til dig :-) Se min signatur.

God aften,

Dbh

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille input.

Jeg kan se at du har lavet sider for hvert mærke - f.eks. http://www.unik-sko.dk/9_angulus

Dog er der ikke links tilbage til disse lister fra de respektive sko som stammer fra dette mærke hvilket jeg ville tilføje.

Måske skrive sådan på alle sko:

Mærke: Angulus

Jeg har altid lært at 'et sundt site' har naturlige links rundt til alle afkroge så derfor skal links gå frem og tilbage

Spørgsmål: Når en sko går udsolgt - hvordan håndteres dette på din side (fjernes den fra sitet, fjernes den fra søgningen, forsvinder købsknappen ???) ?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  unik-sko Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Links gå frem og tilbage - hvad præcis mener du med dette? At når jeg er inde på en side skal jeg kunne trykke tilbage? 
Den fjerne fra lageret på webshoppen hver gang der bliver solgt en. Så når en str er helt udsolgt står antal i 0, og derfor kan den ikke vælges. Men alligevel sidder jeg selv hver dag og opdaterer den, da jeg også sælger i butikken jo..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  unik-sko Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger din bog tak :)

Tilmeldt 19. Dec 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,
Der findes utallige gode blogs som omhandler seo, e-handel, iværksætteri osv. Du er meget velkommen til at kigge forbi min egen blog http://www.kristoffer-hjerrild.dk for inspiration. Ellers er der som sagt, massere andre blogs som også er utrolig nyttige. Prøv at søg på SEO blogs og andre relevante søgeord :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at mange url's på siden har et prefix, f.eks. unik-sko.dk/5-sandaler. "5-" eller de andre numre på andre kategorier er måske meget rart til at holde styr på sin side, men så vidt jeg forstår, så er google gladest for url's der er mere præcise i forhold til hvad de indeholder. Jeg tror jeg ville fjerne dem.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  unik-sko Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher - hvad foreslår du jeg skriver i stedet så? 
Kan jeg bare slette i URL'en inde i vareoprettelse så?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

At du ændrer fra
"unik-sko.dk/5-sandaler" til
"unik-sko.dk/sandaler" for at simplificere url'en og gøre dem mere præcise i forhold til hvad de indeholder :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  unik-sko Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har været inde og prøve at ændre, men det tal der står ved alle siderne forsvinder bare ikke!! Må prøve at have fat i en der kan hjælpe :) (blandt andet ham der har lavet min webshop) - Men det skulle have betydning eller hvad? om der står et tal? :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)