Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af webshop med kvindetøj

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er helt ny her inde, men blev anbefalet af prøve mig frem her.

Jeg er interesseret i at oprette en webshop med salg af tøj til kvinder.
Jeg er helt grøn på området, så har derfor en del spørgsmål på området, so here goes ....

Hvordan finder jeg en engros forhandler?
Skal jeg oprette en firma konto hvor pengene går ind?
Hvordan holder jeg styr på skat osv.?
Burde jeg få en revisor, eller er det overskueligt selv at gøre tingene?

Der kommer nok løbene flere spørgsmål, men det er lige hvad jeg har tænkt nu.

 

Mvh Camilla

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  unik-sko Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camillasb .. 
Jeg har selv startet en webshop op for ca 2 måneder faktisk, som så forhandler sko, www.unik-sko.dk 
- Jeg har dog en butik ved siden af, og derfor er det selvfølgelig de samme mærker/firmaer jeg handler med. Men du bør kontakte de firmaer du er interesseret i at handle tøj fra.
Du skal have en konto, hvor pengene går ind på fra webshoppen.. Og en forretningsaftale med NETS. Hvis du er oprettet som selvstændig og har fået CVR-nr burde du få mails mm. fra SKAT omkring dette og MOMS.. 
Har selv erfaret, at der er en del arbejde med webshop, og man skal undersøge mange ting osv for at blive vist frem på google. Det arbejder jeg stadig meget på da jeg som sagt også er ret ny mht webshop.. 
Mvh Katharina :)

Tilmeldt 25. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot hjemmeside må jeg sige!
Jeg har ikke helt fundet ud af hvilken mærker jeg søger endnu, da jeg mere søger en bestemt stil hvis man kan sige det sådan.
Jeg har heldigvis en bror som er udannet indenfor alt det med web osv., og sidder blandt andet og laver en af danmarks store blogs, så han har styr på alt det med hjemmesiden, jeg skal bare havde styr på alt det andet.

Jeg havde tænkt mig at starte i de små med produkter på hjemmesiden, og så arbejde mig op efter det - alt efter efterspørgsels osv. Jeg tænker det er det bedste for mig.

okay, så det er ikke så svært at holde styr på det fra skat kan jeg forstå?

Jeg må prøve at indsnævre min søgen i tøj og så få kontaktet de rigtige, syntes bare det er svært.  

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  unik-sko Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak :-) 
Nej mht SKAT osv kører det egentlig lidt af sig selv. Man får mails når det er tid til både at indberette SKAT og MOMS.. Det kan godt være, at der skal være en revisor eller lignende til at kigge regnskabet igennem en gang om året. Og hvid du selv kan holde styr på bogføring og regnskab i dagligdagen behøver du ikke en revisor til det.. 

Lyder godt med en der kan hjælpe dig med alt andet webside halløj- for der var jeg på dybt vand ;-) 

Tilmeldt 25. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det er det der har været lidt uoverskueligt syntes jeg nemlig, så dejligt det ikke er SÅ besværligt.

 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla - og velkommen til

Du går en spændende tid i møde. Og der er en masse hjælp at hente bla her på siden.

SKAT holder nogle informationsmøder vedr. opstart af virksomhed, det er oplagt du deltager i et af dem. Du finder en oversigt her: http://skat.dk/SKAT.aspx?oID=316665

Ang. forhandlere, ved jeg nogle gør brug af http://www.europages.dk/ , (kender ikke selv siden)

God fornøjelse med din shop.

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 25. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)
Tak for dit svar! Jeg håber det bliver spændene og giver en masse godt med sig.
Jeg var inde og kigge på skat og kan se de holder Info møde omkring hvor jeg bor, så det vil jeg da helt sikkert tage til og høre lidt om. Det kan være det gør mig lidt klogere om mindre skræmt.
Jeg har haft kigget lidt på selv at tage til Paris og hente varerne, tror bedre det kan betale sig, så ved jeg at kvaliteten er iorden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)