Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være med til at skabe det nye "Just-Eat"?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Jeg søger en eller flere personer som har lyst til at arbejde med et nyt og spændende projekt. Det må meget gerne være personer der i forvejen har iværksat idéer med succes og som, hvis interessen er til stede, vil være med til at investere i projektet. 

Selve idéen er meget enkel og bygger meget på Just-Eat universet, men vi tager den skridtet længere og fjerner ventetiden. Hvordan? Det uddyber jeg i en privatbesked, så hvis du er interesseret i at høre mere, så skriv endelig. Jeg fortæller ikke hvem som helst om idéen, så du må meget gerne skrive lidt om dig selv og dine succeser eller hvorfor du mener at du skal være med på holdet. Ved godt at det ikke er det letteste, når man ikke kender selv idéen, men har du arbejdet med opsætning af hjemmeside, apps, marketing osv. er du godt på vej.

Jeg håber på at høre fra jer, fortsat god aften

Vh. Rasmus

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke ventetid er det du vil fjerne? Taler du om ventetiden fra kunden bestiller maden til den er der eller er det en anden venteetid du taler om?

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad forventer du, at kommende partnere skal medbringe til bordet? Er dét her en af disse "jeg har ideen - du laver arbejdet, og helst gratis"-deals?

Jovist, det er da svært at forestille sig hvad du vil gøre bedre end de 2 store spillere, Just-eat og Hungry. Fjerne ventetiden? Jeg kan heller ikke se, hvilken ventetid, du gerne vil fjerne. Det tager immervæk stadig tid at lave maden, og bringe den ud...

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Leo Bak-Kristensen:
Jovist, det er da svært at forestille sig hvad du vil gøre bedre end de 2 store spillere, Just-eat og Hungry. Fjerne ventetiden? Jeg kan heller ikke se, hvilken ventetid, du gerne vil fjerne. Det tager immervæk stadig tid at lave maden, og bringe den ud...

Jeg satser på at dette intet har med mad at gøre,,, da konceptet jo kan overføres  

/ Henrik 

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leo,

Jeg ved ikke helt hvordan du kommer frem til at det skulle være en "jeg har idéen, men du skal lave det hele gratis aftale". Jeg har selv penge til startkapital, men det er klart at vedkommende skal gide at bruge tid og penge på projektet, inden det kan blive givende.

Jeg kommentere kun på hvilken ventetid jeg taler om over privatbesked, da idéen bygger op omkring denne.

Håber at det var svar nok, god dag.

Vh. Rasmus

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg skriver kun omkring hvilken ventetid jeg snakker om over privatbesked, da idéen bygger op om denne.

God dag :)

Vh. Rasmus

Fra London
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ramus

Måske kan dette inspirere dig. Det er ved at blive til en stor succes her i London!

De bygger på at det skal være mad af bedste kvalitet leveret på meget kort tid. Tjek dem ud.

https://deliveroo.co.uk/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)