Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at annullere uønsket ordre fra eniro/krak

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og uanset hvad skal aftalelovens § 36 altid overholdses.

For at der er tale om en gyldig aftale, og du dermed kan bindes op på denne aftale.

Hvis ikke er der tale om en ugyldig aftale, og du bliver frikendt

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

For at der er tale om en gyldig aftale, og du dermed kan bindes op på denne aftale.

Hvis ikke er der tale om en ugyldig aftale, og du bliver frikendt

Hr, Maler...

Æhhh ,,, skal vi selv tænke eller  -  jeg fatter intet ,,, men jeg er jo heller ikke maler

/ Henrik

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej det er du (heller) ikke.

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann

Til dit forsvar og dine mange  meninger ,,, kan jeg kun efterhånden vurderer at helt ædru i løbet af dagen bliver man aldríg,,,,, :-) 

Men fint hvis du fatter maleren,,,

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Discover :
jeg fatter intet

Aftaleloven 

§ 36. En aftale kan ændres eller tilsidesættes helt eller delvis, hvis det vil være urimeligt eller i strid med redelig handlemåde at gøre den gældende. Det samme gælder andre retshandler.

     Stk. 2. Ved afgørelsen efter stk. 1 tages hensyn til forholdene ved aftalens indgåelse, aftalens indhold og senere indtrufne omstændigheder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Discover: Hvis du ikke "fatter" det, så smut tilbage på skolebænken. Din attitude og måde at formulere dig på, tyder klart på mangel af dannelse. Hvis der var for mange svære ord i det foregående, "oversætter" jeg det gerne til noget på dit niveau.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Og til trådstarteren. Jeg har formentligt selv haft vedkommende i rører, på mit gamle arbejde. Lad lade med at være så godtroende og samarbejdsvilling med sådan nogen. Stil spørgsmål til deres legitimitet og kan de ikke svare tilfredsstillende hertil, ligger du ganske enkelt på.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Discover :

Hr, Maler...

Æhhh ,,, skal vi selv tænke eller  -  jeg fatter intet ,,, men jeg er jo heller ikke maler

/ Henrik



Henrik, hold venligst en god tone på Amino.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg stod i samme situation før jul.

Har annonceret på degulesider i en del år, men da jeg har lukket ned for åbningstider i min butik, synes jeg ikke, der var grund til at fortsætte annonceringen.

Manden fra eniro ringer op og får formuleret det så "smart", at jeg opfatter det, som at han til marts (hvor min daværende annoncering udløber 28/3) vil kontakte mig igen, hvis der skal laves ændringer til siden. Jeg forstår det, som at vi så til dén tid skal indgå en ny aftale.

Da vi så kom til marts, fik jeg faktura på 4.059kr for endnu et års binding. Jeg meddeler eniro skriftligt, at jeg ikke ønsker at forlænge min annoncering, og jeg modtager så telefonsamtalen som dokumentation, hvori jeg har accepteret et års abonnement. Jeg har lige siddet og lyttet til den igen, og nøj, hvor bliver jeg arrig indeni. Jeg kan så tydelig høre (i dag), hvordan han får kringlet rundt om det hele, når jeg stiller undrende spørgsmål til hans tidlige opkald, hvad det er, han vil sende mig, etc.

Så du kan desværre ikke gøre andet end at betale. De har dig på bånd, og det fanger.

Næste gang må du gøre som mig: NEJ, NEJ og atter NEJ. Intet andet.

Mvh Vibeke

 

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 16
Fra  Scandicooldresses Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

tak for alle jeres svar .....

jeg tror jeg har fået annulleret min såkaldte ordre hos eniro/krak  .... jeg sendte 3 mails til min sælger , som hun ikke svarede på - jeg ringede til deres kundeservice og forklarede situationen og at jeg ikke havde til hensigt at betale for noget jeg ikke ønskede at købe - de svarede at de havde sat min faktura i bero og " at bare rolig der løber ikke ekstra gebyr på mens vores reklamations afdeling ser på sagen " igen sagde jeg at jeg ikke havde tænkt mig at betale til fup og svindel A/S - jeg sendte en skriftelig klage til deres kundeservice med en kopi af en anmeldelse jeg også lavede på trustpilot , den sendte jeg også i en mail til min sælger - jeg ringede også til forbrugerombudsmanden der sagde at det rent faktisk var en lovlig måde at drive forretning på !

men så modtog jeg denne mail som jeg tolker sådan at jeg ikke skal betale - har jeg ikke ret ?

først min anmeldelse af eniro/krak

FUP OG SVINDEL A/S !!!!!!!!!!!

HAR LIGE STARTET EN MEGET LILLE KJOLE PRODUKTION ( 5 KJOLER ) 1/4 OG ALLEREDE 1/5 KAN JEG SE AT JEG DRUKNER PÅ NETTET MED MIN HJEMMELAVEDE HJEMMESIDE. JEG VÆLGER AT LUKKE DEN OG SENERE KOMME PÅ EN STØRRE KENDT SIDE NÅR JEG HAR RÅD.

13/5 RINGER DER EN PIGE TIL MIG OG SIGER AT : VI MANGLER NOGLE INFORMATIONER OM DIN FORRETNING ..... JEG FORKLARER AT JEG INGEN FORRETNING HAR DA DEN ER LUKKET ....

HUN ER INTERESSERET I AT HØRE OM MINE KJOLER FOR AT SØRGE FOR AT FINDE DE RIGTIGE SØGE ORD , NÅR FOLK SØGER EFTER KJOLER ....

JEG HAR FERIE FOR AT MALE MIN LEJLIGHED OG HØRER KUN EFTER MED ET HALVT ØRE MEN PÅ INTET TIDSPUNKT SIGER HUN DIREKTE AT HUN ØNSKER AT SÆLGE MIG NOGET !

JEG KØBER ALDRIG NOGET OVER TELEFONEN AF TV-SHOP SÆLGERE !

JEG ER FØR BLEVET RINGET OP AF GOOGLE PÅ SAMME MÅDE DA JEG HAR HAFT EN ANDEN VIRKSOMHED , MEN DE GØR DET GRATIS SÅ JEG FATTEDE IKKE MISTANKE , SELVOM JEG NORMALT ER MEGET MISTÆNKELIG ......

JEG FORKLARER AT JEG HAR LUKKET MIN FORRETNING OG IKKE VED HVORNÅR ELLER OM JEG STARTER PÅ DEN ETABLEREDE SIDE

HUN BLIVER VED MED AT SPØRGE TIL MINE KJOLER ......

JEG SIGER AT JEG SKAL TIL MØDE OG PRØVER AT AFSLUTTE SAMTALEN 3 GANGE .....

SÅ SIGER HUN DA JEG INSISTERER PÅ AT AFBRYDE AT JEG SKAL VÆRE KLAR OVER AT SAMTALEN BLIVER OPTAGET !!!
OG INDEN JEG NÅR AT LÆGGE PÅ SIGER HUN AT DET KOSTER 3500 KR MEN AT JEG FÅR RABAT ....

JEG SIGER JA , IKKE TIL AT KØBE DA JEG IKKE BLIVER SPURGT MEN TÆNKER ,DA JEG KAN HØRE AT HENDE FÅR JEG IKKE UD AF RØRET, AT JEG MAILER SENERE OG ANNULLERER ORDREN ......

JEG MAILER 3 GANGE TIL PIGEN DER MENER HUN HAR SOLGT MIG NOGET JEG IKKE HAR BEDT OM ELLER ØNSKER .....
INTET SVAR !!

JEG MODTAGER EN FAKTURA SOM JEG RINGER FOR AT FORKLARE AT JEG IKKE HAR TÆNKT AT BETALE DA JEG IKKE ER INTERESSERET I PRODUKTET ....

JEG FÅR AT VIDE AT DE SÆTTER DEN I BERO SÅ DER IKKE LØBER GEBYR PÅ OG AT JEG VIL HØRE FRA REKLAMATIONS AFDELINGEN NÅR DE HAR AFGJORT SAGEN .....

UD OVER AT I HAR EN USMAGELIG MÅDE AT DRIVE FORRETNING PÅ FATTER JEG GANSKE ENKELT IKKE AT DETTE ER LOVLIGT ......

SÅ JEG MELDER JER TIL POLITIET , KONTAKTER TV PROGRAMMET KONTANT OG HVAD DER ELLERS SKAL TIL !

DET ENESTE JEG IKKE GØR , ER AT BETALE SVINDLERE SOM JER !
mit modtagne svar fra eniro/krak ......
Eniro
TrustScore 1.5 / 10
38 Anmeldelser

Besvarelse fra Eniro

Offentliggjort 6 dage siden
Hej Susan,

Tak for din kommentar, som fik gjort os opmærksomme på, at du desværre er blevet mødt med uklare signaler/hensigter i den pågældende samtale med konsulenten.

Jeg er bekendt med at din sag er gennemgået af vores reklamations afdeling og der nu er fundet en mindelig løsning på sagen.

Vi beklager den åbenlyst utilfredsstillende oplevelse, du har haft, og siger tak for, at du med din kommentar gjorde os opmærksomme på, at der her var sket en fejl i kundebehandlingen, som vi ikke bør gentage.

Mvh.
Eniro Danmark.
modtaget mail fra eniro/krak .......
Hej Susan,

I forlængelse af din henvendelse efter modtagelse af fakturanr: 3145100 - vedr. annoncering på krak.dk
kan det oplyses at nævnte faktura i dag den 28/5-2015 er krediteret 100%

Kreditnota kommer med posten inden for 1 uge

Venlig hilsen

Malene 
Reklamationsmedarbejder


Side 2 ud af 3 (23 indlæg)