Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startup søger partner – Sociale medier

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i gang med at starte en virksomhed op og vil i den forbindelse gerne have en partner der kan være med i alle aspekter af virksomheden virke.  

Virksomheden starter op 3. august og vil have kontor i København. Det er selvfølgelig derfor vigtigt for mig at du ligeledes er bosat i København. 

Konceptet (kort) går ud på at virksomheden skal skabe bro mellem superbrugere på sociale medier og private virksomheder der gerne vil reklamere/annoncere igennem dem. Jeg har igennem mit tidligere arbejde identificeret et hul i markedet for den slags som jeg mener at dette koncept vil kunne imødekomme.

Jeg søger derfor en partner der har en meget bred vifte af kompetencer og som på lige fod med mig brænder for at skabe gode resultater.

Der vil ikke være behov for en investering i projektet. Vi vil udelukkende skulle dele omkostninger til kontor og lignende.

Skriv din email og/eller telefon så kontakter jeg dig hurtigst muligt.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har selv gået med lignende ideer før og har også videreudviklet konceptet en smule. Det er dog aldrig blevet til mere end en masse noter i et dokument, men jeg er meget interesseret i at starte det op med en partner.

Du er mere end velkommen til at skrive på minetchr@gmail . com 

Mvh

Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere. Er selv udvikler, og har solid erfaring med sociale medier, da vi får en stor del af vores trafik derfra.

https://dk.linkedin.com/in/shedegaard

sh@compfix.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)