Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på niche-webshop af ung iværksætter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Fra  www.neutrons.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har lige genåbnet min webshop www.neutrons.dk og kunne nu godt tænke mig en masse god og ærlig respons - det vil værdsættes meget. 

Så bare fyr løs ned til mindste detalje!

Vh. Daniel Johannesen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det tog alt for lang tid for mig at finde ud af hva neutrons egentlig er. jeg måtte scrolle op og ned flere gange, og fandt ikke svaret før jeg valgte at se videoen. Folk skal med det samme vide hvad det er og hvordan det virker som det absolut første når de lander på din side.

Ud over det så tror jeg ikke på selve produktet, men håber det kommer til at gå godt for dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kig her

http://www.rheinmagnet.com/en/products/magnetic-foils.html

Det er magnetisk tape. Ville mene det var en langt bedre løsning til bagsiden af min device. Det er helt fladt, så der er ikke en magnet der stikker ud på bagsiden. Det vil dække hele mobilen eller tablet så hele bagsiden er magnetisk, og du ikke behøver at stå at fumle for at finde det rigtige punkt hvor magneten er. Da tapen er magnetisk ville du faktisk kunne sætte den fast på hvad som helst lavet af metal, eksempel køleskab uden at der var en magnet på køleskabet i forvejen.

Var bare noget jeg kom til at tænke på som du måske kunne bruge.

Jeg ville dog generelt være bekymret for at fæstne en magnet på noget som helst elektronisk uanset hvad.

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Nov 14
Indlæg ialt: 24
Fra  www.neutrons.dk Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Specailist

Først og fremmest tak for feedbacken - jeg tager den til mig

Jeg kan godt se at jeg skal have forklaret bedre hvad Neutrons i det hele taget er endnu tidligere. 

Ifm. troen på produktet, kan jeg fortælle at der allerede har været mange kunder som har købt det, så troen lever stadig. Men bekymringen har helt sikkert, som du også skriver, også været på hvordan magnetismen gør noget ved elektronikken. Dette er der dog 100 % styr på, og ens enheder vil ALDRIG nogensinde lede skade ved brugen af Neutrons - det er gennemtestet utroligt mange gange :-)

Fastgørelsesdisken, som er den som skal sidde bag på ens mobil, er kun 0,2 cm så det er ikke noget som man overhovedet bemærker. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)