Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af crm system

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er nået til det punkt hvor jeg skal bruge et crm system. Nogen der kan anbefale det? Det gør ikke noget det ikke er gratis. 

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvordan du skal bruge det.

Der findes jo et væld af systemer. Hvis du skal holde styr på dine kontakter og lægge todos osv på dem har jeg længe bruget https://highrisehq.com/ med stor fornøjelse. Skal du lave kanvas salg og ringe til en masse nye leads kan du bruge mit produkt - www.myphoner.com, det kan med fordel kombineres med highrise gennem vores integration.

Just my five cents ;-)

/Jeppe

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt dig ned og lav udkast til nuværende salgs og marketingprocesser, og dernæst hvor du gerne vil hen.

først herefter er du klar til at se på systemer. Det værste der kan ske er at implementeringen udvikler sig til at blive et IT projekt.

Du får intet ud af at spørge her i forummet når vi ikke kender din virksomhed og arbejdsgange.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en del forskellige systemer, så jeg falder i trop bag de andre og siger du først skal finde ud af hvad det er du skal bruge den til.

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jobbeway

Ring til mig på 2113 0603 så skal jeg prøve og guide dig igennem CRM junglen. :-)

Men helt enig med de andre om at du skal have gjort dig nogen tanker i forhold til hvad du skal anvende dit CRM system til. Der er utrolig mange på markedet fra helt gratis til mange kr.

Venligste hilsner

/Antonio

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jobberway:

Er nået til det punkt hvor jeg skal bruge et crm system. Nogen der kan anbefale det? Det gør ikke noget det ikke er gratis. 

jeg har brugt zoho.crm.com i 5 år og det er fantastisk

Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Fra  BIZZforce - Online DebitorStyring & CRM Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

dkabi:

Hej Jobbeway

Ring til mig på 2113 0603 så skal jeg prøve og guide dig igennem CRM junglen. :-)

Men helt enig med de andre om at du skal have gjort dig nogen tanker i forhold til hvad du skal anvende dit CRM system til. Der er utrolig mange på markedet fra helt gratis til mange kr.

Venligste hilsner

/Antonio

Har sendt dig en besked på Amino.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)