Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Patent på App.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har fået en idé til en APP så mit spørgsmål er, om jeg skal have patent på den inden jeg får lavet App'en? Uden at afsløre for meget, er det et socialt medie for en bestemt målgruppe og jeg er ikke klar over om det en fordel at lave en hjemmeside også, eller om det er fint med selve App'en? Jeg er rimelig grøn på dette område, men jeg har haft ideén længe og hvis jeg ikke tager springet er der sikkert en anden der gør det :-) Hvordan finder jeg i øvrigt ud af om der allerede eksisterer en lignende App?

På forhånd tusind tak for Jeres feedback:-)

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan ikke få patent på selve ideen, men hvis du udvikler unik kode, kan du godt få patent på dette.

Har du fundet en til at lave din app? 😊 Hvis ikke - så vil jeg gerne hjælpe dig. Du kan kigge på moonsted.com og sende mig en mail (m@nsted.dk) hvis det har interesse.

God dag!

//Mathias

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sludder og vrøvl, software og apps kan sagtens patenteres for såvidt sw løser et teknisk problem på en teknisk måde.

Læs om software og apps på www.eneret.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mogens:
Sludder og vrøvl, software og apps kan sagtens patenteres for såvidt sw løser et teknisk problem på en teknisk måde.

Læs om software og apps på www.eneret.dk
uchamerende mildelst talt - at reklamere for fuldt tryk og kalde svarende for sludder og vrøvl. Uddyb - men sig ikke at svarene er sludder og vrøvl - for vist er det korrekt - at software og en app i sig selv er meget problematisk til umulig at patentere-  totalt usympatisk reklame - Mage til dårlig tone har jeg sjældent mødt - hold jer fra eneret hvis det er fremgangsmåden gutter

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)