Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EXTRA regning på 55.000kr

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

se wwww.KANONVVS.dk og se hvad man for for 65.000kr programmering. Som der er lavet Kontrakt på 19.900kr + moms = 24.875kr for import af 2 levandør( nye) grundet bedre foto,beskrivelse mv Shoppen kørte igennem anden grossits sitat fra mail: Det er super, altså ikke vildt kompliceret, bare lidt manuelt arbejde J

Da der jo er en del ubekendte i regnestykke må vi hellere holde det lidt simpelt. Jeg vil tro, vi kan oprette en ny shop og sætte de gamle udviklers ting op på ca. 10 timer, og det vil i hvert fald tage 10 timer at få produktimporten med begge leverandører til at spille, så det bliver 20 timer i alt. Men jeg tror, vi skal indlægge en buffer på 5 timer for at være sikker på, at vi ikke sidder med håret i postkassen, når vi først går i gang.

25 timer a 799,- = 19.975 ,- og så hjælper vi selvfølgelig med at få gutterne i gang med systemet og få det til at køre rigtig godt.

Hvad siger I til at snakkes ved i næste uge, så vi kan starte projektet i en frisk uge? Fulde afløgn😡

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Indifferent Check din mail!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er som du siger at de ikke har overholdt kontrakten så lad være med at betale den ekstra regning.
og hvis du ikke vil have slettet denne her også så fjern deres navn fra overskriften og i din tråd..

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

At dømme på dit indlæg er det dig der har sat gang i noget du ikke forstår ... Jeg tror ikke der er én af dine sætninger der giver mening, og man er nødt til at gætte på hvad du mener for at forstå hvad du siger.

Hvis du har skrevet kravspecifikation på samme måde forstår jeg godt i er gået skæv af hinanden :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Start med at skriv så vi andre har en chance for at forstå hvad det er du mener.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der mangler noget info - ellers så er det ren volapyk.
Det virker som om du har skrevet indlægget i ren frustration og derfor ikke har fået det hele med.

Hvis du har fået til tilbud på 19.xxx kroner for noget og så bagefter får en regning på 74.xxx kr. i stedet for, så er der enten tale om en fejl, eller også så er der en af parterne som ikke har levet op til aftalen.
Hvis du mener at du har overholdt din del af aftalen, så må du jo gøre indsigelser omkring fakturaen. Og hvis du bliver sendt i fogedretten så kan du komme med en indsigelse (hvis den altså er begrundet) hvorved sagen skal tages op i Sø & Handelsretten. Hvis du har dit på det rene, så har du ikke noget at miste på dette.

Men hvis der er noget slinger i valsen og noget du ikke selv har overholdt, så er det en farlig leg, da det så kan ende med at være dig der står med både regning og alle sagsomkostningerne.

/Jesper

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev mindet om sidste gang jeg hyrede en VVS'er Tongue Tied Da kunne jeg heller ikke fuldføre en sætning i ren raseri.

"People can learn to recognize and take advantage of opportunities others don't think exist" --Michael Dell

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er da ikke noget at misforstå siden virker jo langt fra inden vi flyttede fra vores gamle udvikler havde vi 63.000 produkter ishoppen 65.000kr fattigere om hvad har vi fået?

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu er det jo ikke en vvs-montør men et webshop udvikler til 799kr i timen 👀

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

tjensenvvs@me.com:

Der er da ikke noget at misforstå siden virker jo langt fra inden vi flyttede fra vores gamle udvikler havde vi 63.000 produkter ishoppen 65.000kr fattigere om hvad har vi fået?

Start med at indlæse backup'en fra den gang sitet virkede.
Så taber du færre penge, mens du venter på at få din nye side til at virke.

Jeg gætter på, at shopudvikleren har bedt jer selv lægge varerne ind.
Med 63.000 varer bør det kunne betale sig at automatisere dette - måske ligger det hele klar i jeres database?

Det er en træls situation, men du løser den bedst ved at kigge rationelt på tingene i stedet for at harcelere  over én, der taler et sprog, du ikke forstår.

Held og lykke.

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)