Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Europæisk Crowdfunding: Skal du være med som partner?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Crowdfunding er fremtiden og vil udgøre en endnu større del af finansieringen af også mere etablerede virksomheder. Med udgangspunkt i en ny finansieringsmodel, der gør det muligt at finansiere både små og større europæiske virksomheder og som samtidig gør det væsentligt nemmere for investorer og virksomheder, etableres en crowdfunder der har flere unikke fordele i forhold til de eksisterende sites, og som gør det muligt på relativt kort sigt at blive en væsentlig europæisk aktør. 

Jeg kommer med 20+ års international finansierings og juridisk erfaring, herunder bl.a. erfaring med venture capital, struktureret finansiering, management consulting og opstart af virksomheder, - og så selvfølgelig dette crowdfunding-koncept. Jeg laver dette projekt i lige partnerskab med super gode folk inden for de øvrige områder, som er nødvendige for at opnå international succes, så p.t. søger jeg følgende:

# CTO (Chief Technology Officer): Overordnet ansvar for frontend og backend

# CMO (Chief Marketing Officer): Overordnet ansvar for markedsføring (platforme)

# CDO (Chief Design Officer): Overordnet ansvar for design og brand

Til en start vil projektet have kontor på Strøget i København.

Hvis du har de rette kompetencer, og det er noget for dig at høre nærmere om, så henvend dig ASAP!

Smile Jesper Ilsøe

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)