Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan åbner jeg en butik?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!
Nu er det sådan at jeg har gået og drømt om at åbne min egen butik længe, og endelig har ideerne og budgettet på plads. Men jeg kræver en smule hjælp fra erfarene derude, omkring hvad det vil kræve af papir-arbejde, for at kunne leje en butik og evt. Om der er noget udover som jeg skal være opmærksomhed på eller nogle tips osv.

Tak på forhånd
HazzWd

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Det lyder spændende.
Først skal du have rigtig godt styr på dit budget. En meget stor post til en butik er husleje, varme, el og andre faste udgifter. Derudover er det nødvendigt at have styr på hvordan du skal markedsføre dig, for at få kunder i butikken.
Du skal også nøje overveje hvor du skal åbne og hvor meget plads der kræves.
Og vær påpasselig med en kontrakt på lokaler. Få evt en til at kigge igennem før underskrift.
Håber du kan bruge lidt af dette?

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Se pb

Tilmeldt 11. May 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Det kunne jeg helt sikkert. Der skal uden tvivl tænkes igennem punkt for punkt, for at kunne danne sig et overblik over hvordan og hvorledes, før man kaster sig ud i det.

Tak for hjælpen! :)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg skrev på et tidspunkt hæfte Sådan åbner du en buti (åbner som PDF) Mon ikke den kan hjælpe?

Kik også rundt på iværksætterhjemmesiden www.startupsvar.dk. Den svarer på de 100 ofte stillede spørgsmål man har, når man skal starte en virksomhed.

kh

Mogens

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)