Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erstatningssag

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Jeg kom i Februar til skade på en vej i København, som har gjort at jeg får varige men og stadig ikke kan gå og måske aldrig kommer til det igen.Jeg er på nuværende tidspunkt indlagt på hospitalet. Jeg gled på en galt brosten, hvor der hverken var fjernet sne eller saltet (det havde sneet dagen før og om natten) jeg vil nu søge erstatning for det. 

1) hvor gode vil min chancer være for at vinde en sag?

2) hvordan finder jeg ud af hvem der ejer lige netop det stykke vej, hvor jeg gled? hvem kontakter man?

3) er der et sted hvor man kan hente gamle vejudsigter, så jeg kan bevise vejret?

4) er der nogle som kan anbefale et godt adbvokatfirma/advokat som kan hjælpe mig med sagen?

5) hvor meget skal man regne med at advokatudgifter bliver?

Håber i kan hjælpoe.

mvh Ksl.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra Århus
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 88
Fra  Yoink Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ksl,

Der er sikkert nogle, der vil svare mere grundigt på dine spørgsmål. Men for at hjælpe dig i gang kan jeg da sige, at der er objektivt ansvar for snerydning for fast ejendom. Dvs at en undladelse (fjernelse af sne + saltning) godt kan føre til et erstatningsansvar fra den der ejer grunden. 

Mvh Anders

WWW.YOINK.DK   - VI ELSKER ELEKTRONIK - anders@yoink.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Nu er det jo efterhånden lang tid siden at der har været sne, så hvis du ikke har anmeldt det får du vist lidt problemer med beviserne.

Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har beviser i form af en der vidne, hvor jeg var på tidspunktet, jeg kan hente en vejrudsigt og jeg har hospitaljournaler som bevis. Du skriver at man skal anmelde det, Hvor skal man anmelde det henne?

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Prøv hos kommunen.

Men du har jo ikke rigtigt nogen beviser på at der ikke var ryddet sne.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan få vurderet din sag hos Erstatningsgruppen som er en gruppe jurister og advokater med speciale i erstatningssager.

Ét er så om grundejeren/kommunen har et erstatningsansvar, - men du må jo næsten være dækket af en ulykkesforsikring? Har du ikke selv tegnet en, har du måske en gennem din fagforening. Mange privatforsikringer har også retshjælp inkluderet. Det bør du få undersøgt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)