Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på programmering af hjemmeside ala Airbnb

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle dygtige programmører

Jeg er på udkig efter en person, som kan fortælle mig hvor lang tid det vil tage, at programmere en webportal som Airbnb, med et booking-, besked-, søge-, og rating-system. Kort fortalt skal det kunne mange af de samme ting. Jeg har ladet mig fortælle, at der skulle være nogle "templates" eller "kopier" man kan bygge videre på, så man ikke skal starte kodningen fra bunden. Nogen der ved noget om dette?

Hvis der er nogen der kan oplyse en pris og ca. time antal, vil det være en stor hjælp. På sigt vil vi skulle ansætte en person/et hold til programmeringen, så del gerne oplægget, hvis I kender en der har disse kompetencer.

God aften derude.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

glants:
Jeg er på udkig efter en person, som kan fortælle mig hvor lang tid det vil tage, at programmere en webportal som Airbnb,

Airbnb ligger her i San Francisco, og jeg mener at de har omkring 1.000 ansatte, heraf omkring 200 udviklere så vidt jeg ved. Så har du lidt at gå efter Smile

Den slags sites bliver bygget op lidt ad gangen. Man starter med nogle få kerne features og bygger videre derfra. At starte op med et standard CMS, med en template der minder om det, kan være en udemærket start. Men man render ind i begrænsninger efter noget tid, hvor et standard CMS med en template bare ikke er kan nok.

Men en standard løsning kan være en nem, hurtig og billig løsning til at komme i gang med at teste markedet og ideen. 

Mvh Carsten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

glants:
På sigt vil vi skulle ansætte en person/et hold til programmeringen

Forvent at skulle give programmøren en løn på omkring 30.000. Han vil nok skulle bruge 6-12 måneder på at lave sådan et. Så kan du selv regne på det :)

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal sættes op efter et template i starten, så smid mig en mail på alexander@motrik.dk, så ser vi på det.

Mvh
Alexander

Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret, ja der skal selvfølgelig en del til, at holde sådan en side ved lige og administrere den løbende, så 200 udviklere giver god mening. 

Der er ikke tilfældigvis en af jer der kender en person, som ville kunne lave sådan en side ud fra et CMS template, der i forvejen kan noget lignende?

Mvh Henrik

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig :) Kan du sende mig en mail: m@nsted.dk

God aften!

//Mathias

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)