Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Kaffetilbud.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,

Jeg er lige started en ny firma http://kaffetilbud.dk og prøver nu at blive fundet af google. Kan jeg stole på google adwords. Jeg har prøvet en kort kampagne men stoppede da ingen kom forbi vores destinationsside.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Der er rigtig mange tiltag man kan gøre for at forbedre sine kampagner, annoncer og søgeord på google adwords - men adwords anvendes af rigtig mange, og er for nogle helt afgørende for, at de får besøgende og kunder i butikken, så du kan nemt stole på dem. 

Der er en hel del eksperter på området, som kvit og frit deler ud af gode råd til hvad man kan gøre, for at få mest ud af sine penge. Så prøv evt. at søge lidt her på amino el. google, så er jeg sikker på der dukker nogle gode råd op. 

Alternativt kan du også vælge, at få en til at hjælpe dig med at få sat det op, og få gode råd og vejledning med derfra - der er en del om budet efterhånden, personligt har jeg fået gode råd fra http://mark-marketing.dk

Held og lykke med det :)

Mvh Uffe

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Helt overordnet: Ja, du kan absolut godt stole på Google Adwords. Og Google Adwords giver dig masser af data, som du kan bruge til at se, hvad der virker, og hvad der ikke gør.

Men der er mange faldgruber, hvis man ikke er så erfaren med Adwords og måske heller ikke har drevet forretning før. For kunsten er at mestre Adwords' metode og teknik, så man køber de rette placeringer, og så godt købmandskab så man kommunikerer professionelt og præcist med sin målgruppe.

Jeg håber, du får masser af succes! Smile Yes

Mange hilsner
Thomas

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der ikke har været nogle besøg, så har du heller ikke haft nogle udgifter!

Så må du forsøge at
1: Finde nogle andre/bedre søgeord
2: Ændre din annoncer, så de er mere tiltalende. Hvis der ikke er nogen der klikker, men de bliver vist, så risikere du en dårlige kvalitetsscore (hvilket kan give øgede klik-priser på sigt).
3: ... 

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)