Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Comming soon side + FB side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Aminoer,

Jeg er i gang med at lancere en webshop, som kommer til at beskæftige sig med salg af mærkevare parfume, solbriller og hårprodukter til konkurrencedygtige priser. Der går dog lidt tid endnu, inden webshoppen står klar til at kunne åbne (3-5 måneder ca.)

For ikke at starte med 0 kunder ved lancering, forsøger jeg nu at gøre opmærksom på min kommende webshop, ved at få permission til at må kontakte potentielle kunder gennem nyhedsbreve. Derfor har jeg også lavet en konkurrence, samt informeret om at der vil komme skarpe åbnings tilbud ved lancering.

3-5 måneder synes jeg er lang tid til lancering, derfor er min plan løbende at informere kunderne om hvad der sker i processen op til, men samtidig er jeg også bange for om det evt. ville kunne skræmme nogen væk, da mange sikkert vil være tilmeldt mit nyhedsbrev, samt FB alene af den årsag at de er interesseret i tilbud, tilbud som jeg først vil kunne realiserer, når webshoppen er i gang.
Så vil I anbefale at man evt. skriver om dette via FB, eller en blog, eller noget helt tredje?


Jeg har tænkt mig at oprette en profil på et forum, hvor emnerne bl.a. går på parfume, solbriller hårprodukter, men jeg kender ikke rigtigt nogen steder hvor der 100% fokuseres på dette område, så kender I nogle forums, der omhandler disse emner eller lignende, så må I meget gerne dele dem med mig.

Hvis folk har andre gode idéer som kan være brugbare i forbindelse med arbejdet op til lanceringen, så tager jeg gerne i mod gode råd

Jeg vil være online igen omkring kl. 17.00 hvor jeg vil kigge på jeres feedback.

link til webshop: www.parfumen.dk

link til FB: www.facebook.dk/parfumen

God dag til alle derude.

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har nogle gode inputs til en kørerplan man evt. ville kunne gå efter?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg tror det er op ad bakke - folk er ligeglade om du åbner en shop med parfume om 3-5 måneder, der findes jo masser af den type shops i forvejen - så brug hellere tiden på at blive færdig og få shoppen i gang.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre i har udviklet noget helt specifikt og anderledes end de andre shops der findes derude, så har Marwe ret.

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes da bare at det ville være en okay god idé at få skaffet en masse potentielle kunder som man har mulighed for at kontakte fra dag 1, hvis de har skrevet sig op til f.eks. et nyhedsbrev. 

Derudover er der vel også noget som taler for en evt. blog der kan være med til at forbedre SEO

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birk.

Jeg vil give dig ret i at en Blog vil helt sikker øge ranking med en blog. Det du har gang i er en god ide, men du/i skal bare adskille jer fra andre shop i samme genre. Hvis i på en eller anden måde kan skabe en hype omkring jeres shop/produkter, så vil det helt sikkert gave, da i vil have rigtig mange menneske i kan kontakte fra dag 1.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Birk1986:
være en okay god idé at få skaffet en masse potentielle kunder

Selvfølgelig - det vil da være super. Men vend den om og se det fra kundens synspunkt - hvad får kunden ud af det ? Lad være med at undervurderer kunderne, de er ikke dumme :-)

Prøv og vend den om - Gad du selv at tilmelde dig et nyhedsbrev til en købmand som åbner om 3-5 måneder ?

Husk nu på at forbrugerne bliver bombarderet med reklamer, nyhedsbreve, tilbud - så jeg tror bare chancen for at du får forbrugerne (på nær dine venner og familie) til tilmelde sig et nyhedsbrev på en shop som åbner om 3-5 måneder er meget begrænset.

Tror ikke du skal bruge så meget krudt på at tænke SEO ind nu omkring en blog - fordi hvad vil du skrive på den blog ? Og lige i det produkt segment du har tænkt dig er der nogle meget stærke spillere med masser af penge - så igen mit bedste råd er at fokuserer på at blive færdig med shoppen som jeg ikke helt forstår først kan være færdig om 3-5 måneder, og så brug nogle penge på markedsføring, fordi det kommer absolut ikke automatisk, SEO eller ej. Når du så har shoppen færdig, så kan du tænke på at blogge, få folk til at tilmelde nyhedsbreve osv.

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig skal kunderne have noget ud af det. Denne ting har jeg vendt, hvor jeg ud fra kundens synspunkt tænker "whats in it for me"

Derfor er der selvfølgelig en gevinst for de mennesker som signer sig op til nyhedsbrevet allerede nu

- For hver 500. tilmelding jeg får smider jeg et gavekort på højkant som der bliver trukket lod om
- Dem der tilmelder sig nyhedsbrevet vil få mulighed for en "snig præmierer" hvor de altså bliver nogen af de allerførste der får lov at handle i shoppen til lavere priser end normalt.

Dette er 2 af mine vigtigste argumenter for hvorfor folk bør melde sig til dette nyhedsbrev. Jeg arbejder løbende på at finde frem til ting, som kan gøre det attraktivt at melde sig til nyhedsbrevet, men jeg tror bestemt ikke at folk siger nej til ekstra gode tilbud. Men nu må vi se.

Hvis bare jeg kan få 100-150 som signer sig op til nyhedsbrevet føler jeg allerede det er en succes, frem for at starte med 0 kunder den første åbningsdag.

Grunden til at det tager så lang tid inden webshoppen er færdig er fordi min udvikler først kan starte til Juli. Udviklingen af webshoppen tager 3-4 uger, hvorefter jeg så får leveret mit eksemplar på engelsk. Når jeg har denne udgave, skal jeg i gang med at oversætte samt SEO optimerer til dansk. Derfor har jeg lavet en beregning på at jeg først kan have alt klar til denne tid.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, jeg håber at jeg tager fejl og du får masser at tilmeldinger .....og nu ved jeg jo ikke hvilket hvilket koncept/webshop du kommer med, men håber virkelig at det er mere end bare lave priser på kendte produkter - og jeg tror måske du skal overveje din kommunikation, f.eks. skriver du:

"Dermed vil du være en af de første der får muligheden for at besøge vores kommende webshop allerede på åbningsdagen"

Det lyder jo nærmest at det er en Kgl. Hof Leverandør der åbner en webshop op. Kan alle ikke besøge din shop på åbningsdagen...?

Men held og lykke med projektet - og skriv når shoppen er åben ( fordi du har ikke overbevist mig om at tilmelde mig nyhedsbrevet og samtidig dele på facebook ;-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)