Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nye niche webshop... :D

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed webshop - tillykke - fik næsten lyst til at købe nogle hvis der da ikke havde stået Mr. Lacy på dem allesammen håber du snart er igang med at lave nogle selv i Kina uden deres logo det hæmmer æstetikken i dem

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det :D

Tjaa det er jo en smagssag. Indtil videre skal kan jeg ikke afsætte den mængde det vil kræve for at få kvalitet. Der er en konkurrent til min shop som har kina varer og den kvalitet er ikke ophidsende. Jeg vil gerne have mine egne men der ville jeg jo gerne også ha navn på :D men må se hvad der kan lade sig gøre på et tidspunkt. Der fåes jo dem med Metal spids og der står ikke Mr. Lacy ;)

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Christiansen:

Hej Jonas 

Jeg synes din nye webshop, er virkelig flot og fremstår pæn og professionel. 

Jeg står netop, og mangler et sted, hvor jeg kan lave en flot webshop.

Hvor henne har du lavet din henne? :-) 

Hej Mette,

Tak for de fine ord. 

Jeg har selv sat den op i wordpress med woocommerce som shop modul. Jeg har købt et Theme som kunne ændres lige som jeg lystede. Der er mange muligheder for selv at sætte noget op der ser professionelt ud bare man har øje for detaljer og æstetik. :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Tårs
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 45
Fra  TekstGuru.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en rigtig flot hjemmeside.
Jeg vil dog mene at funktionen som viser næste slide ved at holde musen i siden af slideren er unødvendig og blot irriterende.
Derudover irriterer det mig også at der ved nogle produkter, bliver vist et andet billede hvis man holder musen over det - Enten-eller!
Jeg plejer som regel at udelade denne funktion ved produkterne, da jeg ser den som en forstyrrende effekt. Selvfølgelig skal den bruges hvis den giver en vis værdi for kunden, hvilket jeg i dit tilfælde godt kan se at det muligvis gør. Men som sagt, synes jeg at den skal være ved alle eller ingen produkter :-)

Vh

www.TekstGuru.dk - Vi udfører alle typer tekstopgaver til discountpriser

Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

*JB*:
snørebånd og skopleje i den bedste kvalitet

Du skriver at det er vare af høj kvalitet. Det synes jeg godt du kan fremhæve noget mere på siden hvis det er en af de ting som gør at du skiller dig ud fra resten af markedet. Ellers meget fin side :-)

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Sørensen:

Umiddelbart en rigtig flot hjemmeside.
Jeg vil dog mene at funktionen som viser næste slide ved at holde musen i siden af slideren er unødvendig og blot irriterende.
Derudover irriterer det mig også at der ved nogle produkter, bliver vist et andet billede hvis man holder musen over det - Enten-eller!
Jeg plejer som regel at udelade denne funktion ved produkterne, da jeg ser den som en forstyrrende effekt. Selvfølgelig skal den bruges hvis den giver en vis værdi for kunden, hvilket jeg i dit tilfælde godt kan se at det muligvis gør. Men som sagt, synes jeg at den skal være ved alle eller ingen produkter :-)

Vh

Hej Simon,

Mange tak for din feedback. Funktionen med skift af billede er på de produkter med mere end et billede. Jeg synes faktisk også selv at jeg godt kunne være det foruden men er ikke helt klar over hvordan det fjernes da det er en del af Temaet jeg har brugt.

Hvad angår slideren ar jeg været i tvivl om hvilke piledesign jeg skulle benytte. jeg kan bedst lide dem som er på nu men ønsker ikke nødvendigvis at der skal komme et preview billede frem.. Jeg får lige set på mulighederne :D

Tak igen.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Julius Lissau:

*JB*:
snørebånd og skopleje i den bedste kvalitet

Du skriver at det er vare af høj kvalitet. Det synes jeg godt du kan fremhæve noget mere på siden hvis det er en af de ting som gør at du skiller dig ud fra resten af markedet. Ellers meget fin side :-)

Hej Julius,

Tak for din feedback. 

Har du evt. et foreslag til at fremhæve det mere? 

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Tårs
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 45
Fra  TekstGuru.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, man er selvfølgelig låst på nogle fronter når man bruger themes.

Jeg ved at på nogle temaer kan det man ændre på den billede-flipper under deres egen "theme options" som nogle temaer har.
Den ser sådan ud på mit tema: http://pho.to/9OnP3

Og det er altså under Udseende > theme options > woocommerce

Men som sagt er det meget individuelt, om temaerne giver dig "theme options" 

Held og lykke med siden - det er nogle rigtig fede produkter du har valgt! 
Med den rigtige markedsføring kan du komme langt.
Hvis du kunne være interesseret i at komme i kontakt med nogle af Danmarks skarpeste hoveder indenfor Facebook ads, så kontakt mig på simon_soe@live.dk

Og det er vel og mærke ikke mig, men derimod en fra mit netværk ;-)

www.TekstGuru.dk - Vi udfører alle typer tekstopgaver til discountpriser

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Sørensen:

Nej, man er selvfølgelig låst på nogle fronter når man bruger themes.

Jeg ved at på nogle temaer kan det man ændre på den billede-flipper under deres egen "theme options" som nogle temaer har.
Den ser sådan ud på mit tema: http://pho.to/9OnP3

Og det er altså under Udseende > theme options > woocommerce

Men som sagt er det meget individuelt, om temaerne giver dig "theme options" 

Held og lykke med siden - det er nogle rigtig fede produkter du har valgt! 
Med den rigtige markedsføring kan du komme langt.
Hvis du kunne være interesseret i at komme i kontakt med nogle af Danmarks skarpeste hoveder indenfor Facebook ads, så kontakt mig på simon_soe@live.dk

Og det er vel og mærke ikke mig, men derimod en fra mit netværk ;-)

Dejligt at du synes om mine produkter. Det er da interessant med nogle skarpe hoveder hvad FB ads angår.. vil jeg overveje. Tak.

Jeg må undersøge mulighederne for at slå til og fra :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Visuelt rigtig fin men evt. få tilføjet lidt tekst af hensyn til SEO og samtidig savner jeg info om leveringstid, fragt priser, returret osv. 

God vind med shoppen :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)