Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startup søger 2 partnere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Amino Skype-Smile

Jeg selv og en partner søger 2 partnere til et projekt omhandlende en applikation (mobilplatform) som skal gøre dagligdagen og mere konkret aftaleplanlægning lettere for alle.

 

Hvad vi skal bruge hjælp til:

- Kodning af applikation

- Grafisk arbejde som vedrører applikationen

 

Vi er 2 studerende og vi ser derfor gerne at du/i også er studerende da vi på denne måde føler og håber på, at chancen for at tilgangen til projektet vil være den samme (vi vil dog ikke udelukke andre!).

 

Vi søger ikke freelancere eller andre virksomheder til at hjælpe med projektet men derimod parter som har de rette kompetencer og som vil brænde lige så meget for projektet som vi gør – vi vil på denne måde kunne opnå det bedste samarbejde, sådan som vi ser det. Det er derfor også intentionen at disse parter vil få andel i virksomheden og dermed på længere sigt få samme udbytte som vi.

 

Vi har begge base i Aarhus hvor vi bor samt studerer og vi ser derfor også gerne at du/i gør samme, så ugentlige/daglige møder vil blive langt lettere for alle parter.

 

Vi er indforstået med at det er en begrænset mængde mennesker vi henvender os til, i og med at der ikke vil forekomme en aflønning som normalt. Amino er et kæmpe forum for iværksættere og vi forsøger os derfor her. Vi henvender os ligeledes på de rette studier og vil også her forsøge at finde de rette parter.

 

Skulle du (eller kender du en som kunne) være interesseret i dette projekt, så hører vi meget gerne fra dig.

 

Du kan fange mig her på Amino, på min mail: lasserravn@gmail.com eller på telefon +45 23 33 98 93 – vi kan herfra tage en snak om begge parters forventninger til projektet. Vi mødes også meget gerne til en kop kaffe i Aarhus og den vil vi naturligvis gerne give ;-)


God dag

Mvh Lasse Ravn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)