Jamen så får du et indspark fra en der har valgt Economic.
* Det er online - så jeg skal ikke lave back-up og opdatering af software, og jeg kan tilgå det fra alle pc'ere
* Der er mulighed for at scanne bilag ind, så de også ligger hos Economic, og kan ses ved tryk på posteringen
* Der er mulighed for varelager styring og andre moduler efter behov
* Det er et gennemprøvet system
* Min revisor kan følge med, og lave regnskabet uden jeg skal slæbe bilag ned til ham
* Der er en wiki med en masse guides, videoer og beskrivelse af hvordan du gør forskellige ting, samt en glimrende telefon og eller chat support
* De fleste revisorer kan economic - så han kan skiftes uden at jeg skal skifte program :-)
* Der er on-line web trænings sessioner hvor man kan få gratis undervisning om forskellige emner
* Prisen er absolut fair
* Man kan lave EAN faktura eller sende direkte via mail
Og ovenstående er der nok flere af de andre programmer der også kan klare.
Lidt generelt omkring bogføringsprogrammer - hvis ikke man har rigtig god indsigt, så er det nok god ide at have fat i en revisor, og sammen med ham aftale hvilke konti der er behov for, og måske få lagt strategi for faktura nr, kredit numre, leverandør numre, debitor numre, varernumre og grupper etc. Det er meget let at komme til at lave et set-op som virker i starten, men lidt senere viser det sig at man skulle være gået en anden vej -også er det svært at ændre.
Om virksomheden er så lille, så det bare er et spørgsmål om et par hundrede bilag pr. år, kan man faktisk lave det i excel, mener der ligger noget på Amino.
Min løsning koster vel under 2000 kr om året, også har jeg revisoren til at lave det officielle regnskab, og det koster vel incl. diverse support 10.000 kr om året, og ind i mellem spare han mig for nogle gode penge.
Bredholt