Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - separat bogføring af projekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der ved om man kan oprette et separat regnskab i Dinero til et projektregnskab? 

Min iværksættervirksomhed har modtaget en fondsbevilling, som jeg skal aflægge separat regnskab for. Det vil være derfor være det enkleste, hvis jeg også bogfører separat. 

Håber nogle Dinero-hajer har et godt tip!

mvh 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig bekendt har Dinero ikke nogen mulighed for at klare den, ud over, at du naturligvis kunne vælge særlige nye konti til indtægten og til de udgifter der har med fondens midler at gøre. Det vil så være relativt let at skille ad. Summasumarun- visma enterprise version har både mulighed for afdelingsregnskab på konto niveau og sags deling for hver enkelt kontering. Den kan Dinero ikke klare

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag. 

Som John korrekt siger er det ikke muligt, at oprette et særskilt regnskab i det regnskab du allerede har oprettet i Dinero. Desværre. Min bedste anbefaling er derfor, at du opretter et helt nyt firma til det. Det kan du gøre på den samme profil, og du kan læse meget mere om det her: https://dinero.dk/support/kan-jeg-flere-virksomheder-pa-det-samme-log/

Jeg håber det er brugbart for dig :-) 

De bedste hilsner

Theis

Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John og Theis

Tak for gode input.

Tror den bedste løsning er at oprette en særskilt bank til bevillingen. Hvis jeg opretter et nyt firma i Dinero, bliver det vel svært at få overblikket over det samlede årsregnskab?

Mvh Line

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

DLyng:

Hej John og Theis

Tak for gode input.

Tror den bedste løsning er at oprette en særskilt bank til bevillingen. Hvis jeg opretter et nyt firma i Dinero, bliver det vel svært at få overblikket over det samlede årsregnskab?

Mvh Line

ja vist - med mindre du vil lave de postering både i det samlede og så bruge et nyt firma til kun at vise fondens, men vist er det besværligt. Jeg ved ikke om fonden accepterer kun at kunne se det i bank, men som nævnt kunne du ha EN indtægtskonto for fondens penge ind og EN eller få udgiftskonti til dens penge ud. Så kunne du vise det den vej trods alt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)