Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start uden cvr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg er ved at starte en lille webshop. Det eneste jeg mangler nu er et cvr nummer. Men behøver jeg nu det, hvis jeg ikke kommer over de 50.000 kr. Det skal lige siges at jeg ikke er myndig endnu.

Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 7
Fra  WishWorld Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkelkø

Det er lige præcis også mit spørgsmål! Men det er blevet markant lettere at få et cvr nummer når man er under 18! Heldigvis! Jeg sætter lige et tilsvarende spørgsmål op på en fælles amino side. (Den her er kun for personer under 25 år)

Hilsen

Mathias Kannegaard

Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 7
Fra  WishWorld Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkelkø

John Hannover skriver i et blogindlæg, hvor han tydeligt fortæller at det ikke er tilladt at drive virksomhed, uden statsforvaltningens tilladelse. Dette skriver han:

"Det betyder så også, at du må ikke drive en sådan virksomhed, uden at du er myndig - da du ikke kan indgå forpligtelser og ikke må risikere gældsstiftelse. Mere om hvorfor det er forbudt at ha virksomhed uden dispensation hvis man ikke er mindst 18 år HER I LINK"

Men frygt ej du kan sagtens få et CVR nummer, her er en guide: http://www.casperblom.dk/guide-saadan-faar-du-cvr-nummer-naar-du-er-18-aar/ Ventetiden er langt kortere nu. Held og lykke med din shop!

Venlig hilsen

Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)