Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en idé... men hvordan kommer jeg igang?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har i længere tid haft tanken om at prøve at starte produktion af min idé.

Der er i første omgang ikke behov for fysisk butik eller hjemmeside/webshop. Det samme gælder lager/lokaler.

Leverandører har jeg mere eller mindre på plads.

Der hvor jeg går i stå er det at oprette selve firmaet.

- Hvilken selvskabstype skal jeg vælge?

- Hvordan styrer jeg bedst økonomien? (jeg er ikke så stærk i skat, moms osv... Men tror Dinero er fint til mit brug)

- Skal jeg have revisor til at tjekke økonomien? og hvad koster dette?

Kort sagt... Jeg er utrolig bange for at jeg overser/glemmer noget som bare er vigtigt at have styr på.

Jeg synes konstant der dukker nye spørgsmål hver gang jeg prøver at finde svar på et andet.

Nogle gode råd? :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

AndreasBach91:

Der hvor jeg går i stå er det at oprette selve firmaet.

- Hvilken selvskabstype skal jeg vælge?

- Hvordan styrer jeg bedst økonomien? (jeg er ikke så stærk i skat, moms osv... Men tror Dinero er fint til mit brug)

- Skal jeg have revisor til at tjekke økonomien? og hvad koster dette?

Kort sagt... Jeg er utrolig bange for at jeg overser/glemmer noget som bare er vigtigt at have styr på.

Hejsa Andreas 

Det er nemt, du skal få dig en revisor der kan hjælpe dig (med det hele), det koster selvfølgelig lidt, har du ikke pengene, så spar op indtil du har.

Hvis jeg ikke tager meget fejl så er det med selvskabsform, cvr mm ikke det du brænder for, så brug ikke din tid der på at gøre det selv. Faren for at du rammer "forkert" er for stor så lidt professional hjælp er alle pengene værd.

Du kan finde en på http://www.agera.dk/, jeg kender også en jeg kan anbefale, men det gi'r nok ikke så megen mening medmindre du er fra Sjælland Smile

Held og lykke med det

//Morten

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes services som kan sætte dig igang med din egen hjemmeside med ganske få klik. 

Og så til det med økonomien - det er helt fint at du bekymre dig om dette, men få nu bare først shoppen i luften, og når du så begynder at tjene penge, så kan du begynde at overveje at bruge f.eks. Dinero (hvilket i øvrigt er helt vidt godt!)

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)