Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til opstart af virksomhed, projektvirksomhed!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har længe gerne ville have egen virksomhed, men det er ikke realistisk for mig at starte ordentligt op før om min 3 års tid.

Jeg har derfor gået med tanken om at starte en ''meget'' lille virksomhed op, simpelthen kun som et projekt, for at prøve, og lære noget i mellemtiden.

Jeg har ikke i tankerne at tjene noget på det, mere for at lære noget (og det er da noget værd i sig selv).

Mine forudsætninger er ikke gode:

Ingen forstand på regnskab (regner med at bruge revisor, som stille og roligt kan sætte mig ind i tingene så jeg kan overtage lidt af gangen selv).

Lav start kapital (10.000kr).

46 timers job ved siden af + fritidsaktiviteter.

Starter i uddannelse i august. der får jeg dog mere tid til tingene.

Men det forhindrer mig ikke i at starte noget småt, og jeg understreger jeg gerne vil lære, og ikke tjene på det. jeg er parat til at tabe ''mindre'' på det. (ikke meget mere end start kapitalen).

Men jeg får brug for alt den hjælp jeg kan få, og har fået af vide jeg skulle prøve at skrive til jer herinde.

Har tænkt mig, simpelthen at indkøbe varer, som jeg så sælger videre, igen dette er kun som et projekt/lærestreg. så jeg har ikke et fast markede eller nogle mål. udover at lære.

Her er mine spørgsmål så :).

Er det muligt at en revisor står for alt mit regnskab?. som i.. alt?. da jeg har 0% forstand på noget af det. jeg ved godt det er dyrere jo mere revisor skal lave. men jeg håber at han/hun så vil kunne sætte mig lidt ind i tingene og lade mig styre noget af det selv lidt ad gangen.

Hvordan finder man en leverandør? som man kan indkøbe varer hos?.

Vil lave en webshop, og regner med at man kan investere i et online betalingssystem?.

Hvor er det bedst og billigst at reklamere for sig selv?.

Kan det lade sig gøre?..

I er fri til at komme med gode inputs, og tips tricks og meninger.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan sagtens finde en online bogholder til at lave dit regnskab. Det vil kunne gøres for noget med 500 kr per måned har jeg set

Du kan her se lidt om hvorvidt du vil starte som personlig virksomhed eller selskab - jeg synes det læner sig op ad personlig virksomhed http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html   

Her overvejelser om at stifte og hvordan http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html 

og her lidt alm. Q&A at starte med http://johnhannover.blogspot.dk/2014/12/q-svar-pa-en-rkke-alm-opstartssprgsmal.html 

god vind med projektet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)