Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle siger Danmark - Andre siger udlandet. - Nogle som har erfaring med producent af tørklæder ??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Nogle siger Danmark, - Andre siger udlandet...... Man kan godt blive lidt itvivl. 

Jeg er en ny designer. - Jeg har lavet mit eget design af vinter tørklædere og det skal gerne i handlen til vinter. 

Det kommer til at starte, som en webshop og jeg skal kun ligge inde med et begrænset antal tørklæder på mit lager. 

Producenter:
For at producenten i udlandet ønske at indgå et samarbejde, skal man ofte bestille mange tørklæder, hvilket godt kan blive en udfordring, når man lige er startet op.

Så er der evt nogle, som kender en producent af tørklæder i udlandet, hvor man ikke skal lægge en ordre størrelse på størrelse med "rigtig mange". !!

Derfor har jeg også tænkt på om der evt var nogle systuer i Danmark, som gør i tørklæder ??

For hvis man skal bestille få tørklæder i udlandet og alt skal fragtes hertil, som told osv - Så vil prisen måske alligevel bliver det samme, hos en dansk virksomhed !!

Så med andre ord ??
Kender du en producent af tørklæder i Danmark eller udlandet, hvor man kan give en mindre ordre ??

Håber I har mulighed for at hjælpe !

Mvh Ricky Lyngsø

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Som designer burde du da vide at der er stor forskel på om tørklædet skal hækles, strikkes eller væves efter eget mønster?, eller skal der bruges tryk?  Valg af producent afhænger af hvad du fremstillingsmetode og materiale du ønsker.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

samt hvilken ordre størrelse har relevans ? 

mvh 

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)