Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har en .fr side, hvordan bedere placering på .be ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har en fransk side som ligger på en .fr url og server i Frankrig.
Gode råd søges til hvordan hvis muligt man kan gøre noget for sådan i fransk .fr side liggende i Frankrig og få den til at ligge bedere i Belgien på Google.be ?
Det er jo fransk begge steder.

Mvh
Anders

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt blive lidt kompliceret med international SEO.

Din største udfordring er at du ikke har .be endelsen og at .fr automatisk placerer dig i Frankrig. Dog vil du dukke op i fransksprogede søgninger i Belgien, ligesom danske sites dukker op i Norske søgninger.

Uden at kende dit produkt eller website er det svært at give konkrete råd. Det ER op ad bakke med et domæne der ikke hører hjemme i det land du går efter med mindre det er generisk (.com osv).

Måske bør du bide i det sure æble og gå i gang med et .be domæne eller konsolidere i et .com?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Ta k for svar. 

Mit markede er frankrig derfor .fr men kunne der falde noget af til BE ogsaa ville det jo vare fedt :)

Jeg vil ikke ud i et .com eller .be det er der for meget arbejde i og saa er der jo DC problem. 

Igen tak for dit forslag

Mvh

anders

Erik Hamre:

Det kan godt blive lidt kompliceret med international SEO.

Din største udfordring er at du ikke har .be endelsen og at .fr automatisk placerer dig i Frankrig. Dog vil du dukke op i fransksprogede søgninger i Belgien, ligesom danske sites dukker op i Norske søgninger.

Uden at kende dit produkt eller website er det svært at give konkrete råd. Det ER op ad bakke med et domæne der ikke hører hjemme i det land du går efter med mindre det er generisk (.com osv).

Måske bør du bide i det sure æble og gå i gang med et .be domæne eller konsolidere i et .com?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)