Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UX/UI Designer søges til startup projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Jeg er i fuld gang med et startup projekt, hvor jeg i samarbejde med 2 virksomheder og forhåbentligt kommende kunder, er i gang med at udvikle en cloud baseret SaaS løsning.

Løsningen henvender sig i første omgang til håndværksbranchen, hvor den skal understøtte og simplificere en lang række arbejdsgange... Blandt andet i forbindelse med tilbudsgivning, ordrebekræftelse og fakturering

Jeg søger derfor en UX/UI designer, der vil have interesse i at indgå et samarbejde på partner niveau og som brænder for produktudvikling.

Som UX/UI designer vil din opgave være, at udarbejde den grafiske snitflade for selve løsningen på både web og mobil, og samtidig sikre simplicitet og brugervenlighed i designet. Endvidere vil du også være ansvarlig for det grafiske udtryk i vores marketing materiale, blandt andet på web og sociale medier.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med 2-3 frontend udviklere der er ansvarlig for udvikling af løsningen. Senere i projektforløbet vil du ligeledes samarbejde med den ansvarlige for pr og marketing i forbindelse med udrulning af projektet.

Som person er du passioneret omkring dit arbejde, du tager naturligt initiativ til at fremme projektet og er samtidig i stand til at arbejde selvstændigt. Det er et krav, at du er bosat i Københavnsområdet.

Arbejdet er ulønnet, men du vil indgå i en partnerordning, med efterfølgende mulighed for fastansættelse når projektet bliver rullet ud.

Hvis du kan se dig selv i ovenstående og det har fanget din interesse, må du meget gerne sende mig en E-mail, indeholdende en kort beskrivelse af dig selv, dine kontaktoplysninger, samt referencer til tidligere projekter. Jeg vil efterfølgende kontakte dig hurtigst muligt, med henblik på en samtale, hvor jeg kan høre mere om dig og fortælle meget mere omkring projektet.

Min E-mail adresse er: james.gosling@email.dk

Jeg ser frem til, at fortsætte dialogen.

Med venlig hilsen

James Gosling

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)