Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Facebook side!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg har brug for en ekspert som kan lave en erhvervs Facebook side til min web-shop. Vedkommende skal også kunne forklare lidt omkring markedsførings muligheder osv. via Facebook. Ser frem til at hører fra dig :-)

Mvh. Michael Høgh Nielsen

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,


Først og fremmest held og lykke med din virksomhed.

Jeg vil anbefale dig at benytte Aminos Freelance portal til at slå dette opslag op på. Jeg har selv lige benyttet det, og det virker fantastisk. Dog skal du være opmærksom på at der kan gå op til 12 timer, fra du poster dit opslag, til det vises, men i mange tilfælde går det en del hurtigere. 

Håber du kan bruge mit svar til noget.

De bedste hilsner


Morten Mortensen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej! Det lyder da som en rigtig god ide. Tak for svar.. Mvh. Michael
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej HOEPA DANMARK,

Jeg har mulighed for at lave det for dig, jeg har selv tonsvis af facebook sider. Og flere af dem har over 5000 likes og følgere :)

Jeg har også rigtig godt styr på markedsføringsformerne, så jeg kan helt sikkert gøre et godt stykke arbejde hvis det er? 

Vi kan i hvert fald skrives nærmere om det hvis du skriver her
Matiaschazthomassen@gmail.com

Venlig Hilsen Matias 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke en ekspert - Det er piece of cake at en side til din virksomhed. Kræver ikke den store research. Tænk godt over navnet, da det ikke kan ændret når du har fået 200 likes.
Og så er det vigtigt ikke at måle sig på antallet af likes. Man kan hurtigt brænde mange penge af på likes som ikke har interesse i sin virksomhed. Derudover har Facebook ændret deres algoritmer. Har du 2000 likes, når dit opslag ud til ca. 300 - Derudover skal du "booste" dine opslag, så det skal afvejes om det ikke er mere værd at investere i e-mail markedsføring i stedet, da du ikke ejer dine fans på Facebook.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Hvis du ikke har fundet ud af noget med at få en profil på de sociale medier op, så sig endelig til, for jeg vil også gerne hjælpe dig.
Jeg er selv lige gået selvstændig, hvor jeg netop tilbyder at hjælpe personer som har samme udfordring som dig :-)

Lad mig endelig høre fra dig,

Mangler du hjælp til at blive mere aktiv på de sociale medier? -> www.mustgovisual.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)