Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel ung udvikler søges - Super mange penge at hente.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har en idé i en branche jeg kender ud og ind. Jeg har ikke selv nogen tekniske kompetencer, men jeg kender branchen ind og ud, og med mine kontakter og min erfaring, kan vi blive klart de bedste på markedet. 

Hvis det gøres ordentligt, så ved jeg der er massevis af penge at hente.

Jeg er ikke interesseret i at høre fra dig hvis du ikke er motiveret eller ikke har lysten til at knokle.
Desuden må du gerne være mellem 18-25.

Jeg er villig til at forklare mere over Skype og fortælle dig hvorfor jeg mener vi kan tjene penge.

Men du skal kunne stå for at udvikle et super site som er meget avanceret. Hvis du kan det, så ved jeg med garanti vi kan lave en rigtig rigtig fin løn.

Desuden har jeg kapital tilgængelig hvis vi skulle komme ud for nogen uventede udgifter.


Efterlad din Skype herunder, eller send mig en PM.

Mvh

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du bliver nødt til at forklare lidt før du finder nogle.

Kort fortalt siger du at du mangler en til at hjælpe med at bygge dit hus men fortæller ikke om det er en murer, tømre eller maler du skal bruge.
En udvikler er ikke bare en udvikler.

Din største begrænsning lige nu er at du ikke tør fortælle noget som helst men heller ikke selv kan.
Find lige et flow i hvor meget info der skal til for at folk ved hvad du har brug for uden at give dine guldkorn helt væk.

Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tør godt fortælle det. Jeg gør det bare kun med interesserede, derfor kan de sende mig en besked på Skype.

Ja, jeg har desværre ikke så meget forstand på hvad jeg skal bruge til at bygge et site. Troede udvikler var en betegnelse for en der kunne det hele. My bad.

Gætter på jeg skal have fat i en front- og backend developer også så? 

Anyways, for udvidede detaljer kan jeg skrive alt hvad du vil høre på Skype.

Skrev bare et hurtigt opslag fordi jeg håbede på at finde et par unge interesserede som ville høre mere over en hurtig Skype samtale.

mvh

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En murer gider ikke spørge fordi det vil tage hans tid og kun 9 ud af 10 gange er det ham der er brug for.
Maleren tænker det samme og for at være helt ærlig.
Det tænker jeg også.

Lav et nyt opslag.
Fortæl hvad du kan tilbyde og hvad du har brug for.
Nogle herinde finder samarbejdes partner herinde men har aldrig set det med et opslag som dit.

Egentlig ikke for at slå dit projekt i jorden men bare et godt råd Smile

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)