Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema til hovedopgave

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer :) I forbindelse med min hovedopgave har jeg udarbejdet et spørgeskema. Derfor håber jeg, at i vil hjælpe mig og bruge en 5-10 minutter på at besvare spørgeskemaet på dette linkhttps://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=R3QVDTL83J15 

Med Venlig Hilsen

Victor Hernandez Kristensen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg fandt den billigste, men kunne ikke finde ud af at tilføje til favoritter. Måske skulle jeg have oprettet en bruger først?

Spørgsmålet "På en skala fra 1-10, hvor nemt synes du at det var at løse opgaven?" er en klassisk fejl, du fortæller ikke, hvad der er nemmest/sværest. Jeg skrev 1, fordi den var svær. Måske skulle der også være en "0" - jeg kunne ikke finde ud af det.

"Hvilke sorteringsmuligheder kan du bedst lide?" - jeg kunne godt lide dem allesammen :-) Måske var det nogen, jeg kunne lide bedre end andre?

"Hvad synes du om muligheden for at gemme varer og tilføje dem til favoritter?" - skule måske have haft en 'Andet: ____"

"På en skala fra 1-10 hvor 10 er bedst. Hvad synes du om designet på hjemmesiden?" igen: Hvad er bedst? Mange vælger måske "5" for "midt imellem", men 5.5 er midt imellen.. Måske bedre med ord: 1.Meget godt, 2-Godt, 3-ok/hverken/eller osv. og mulighed for "Ved ikke"..

"Hvad er vigtigt for dig når du handler tøj på nettet?" Implicit spørgsmål - det forudsætter, at jeg handler tøj på nettet, hvilket jeg ikke gør. "Tæver du stadig din kone"-spørgsmål :-)

Men fin hjemmeside! Send gerne en mail, hvis jeg kan hjælpe med mere.

Held og lykke med hjemmesiden - eller rettere med opgaven :-) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)