Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vigtig er e-mærket

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Kaffetilbud.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige started en nye virksomhed til at sælge kaffe til meget lave priser. Det betyder jeg skal virkelig passe på mine omkostninger. Hvor vigtig er det for en ny online butik til at har e-mærket?

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 54
Fra  EPDesign.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffetilbud.dk:

Jeg har lige started en nye virksomhed til at sælge kaffe til meget lave priser. Det betyder jeg skal virkelig passe på mine omkostninger. Hvor vigtig er det for en ny online butik til at har e-mærket?

Personligt kigger jeg aldrig efter om en webshop er e-mærket eller ej, så efter min mening vil en brugervenlig og troværdig hjemmeside få mig til at handle.

Kigger man derimod væk fra it-folk som mig og kigger på de mere "almindelige" it-brugere, så ved jeg, at der er mange der kigger efter om en webshop er e-mærket. Måske fordi de ikke har nemt ved at vurdere om webshoppen er noget man kan stole på eller ej.

Jeg vil anbefale e-mærket.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene, at alt hvad du kan gøre for at underbygge din troværdighed og eksistens, det bør du gøre. E-mærket skal ikke undervurderes, ligesom et godt design også er godt givet ud fra start af.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)