Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din webshop GODKENDT - GRATIS

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig med Anders S. Jeg sad lige og klikkede lidt rundt, og der er ingen steder, jeg kan se ordet "gratis" på dit website. Tværtimod kan jeg se ord som: abonner, betal og betalingsmetode. Jeg er skræmt fuldstændig væk. Det er jeg i øvrigt også af sidens design og manglende SSL. Jeg føler mig absolut ikke tryg.

Du har ingenting gjort ved kritikken fra dine foregående tråde. Havde du gjort det og sparket røv siden da, så kunne jeg måske tage hatten af for dig, men som det ser ud lige nu, kan ingen have noget som helst tillid til dig og din forretning. Det er ellers lige præcis det din forretning handler om. Øv!

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

JeppeSkovsgaard:
Jeg sad lige og klikkede lidt rundt, og der er ingen steder, jeg kan se ordet "gratis" på dit website.

Det at kunne læse er ikke længere en kunstart forbeholdt de få, så prøv at studere denne side lidt:

http://webshop-maerket.dk/priser-og-betingelser.html

Ha' en rigtig god mandag.

Mvh. Kurt

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kurt,

En lille formulering jeg måske vil ændre, hvis det var mig.

"Selve ansøgningen behandles GRATIS, og når webshoppen er godkendt kan den benytte Webshop Mærket."

Ordet "Selve" læser jeg som om at, det er gratis at ansøge og få siden tjekket, men vil man have mærket, koster det Dette kunne i hver fald forvirre mig, hvis jeg som kunde skulle finde udad hvad mærket koster/ikke koster.

Evt. list det op:

Ansøgning: Gratis
Tjek: Gratis
Godkendelse: Gratis
Brug af mærker herefter: Gratis

Så kan man ikke komme i tvivl :)

 

Forsat god pinse herfra

Venlig hilsen
Henrik Pedersen
Happykids 

 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Webshop Mærket:

JeppeSkovsgaard:
Jeg sad lige og klikkede lidt rundt, og der er ingen steder, jeg kan se ordet "gratis" på dit website.

Det at kunne læse er ikke længere en kunstart forbeholdt de få, så prøv at studere denne side lidt:

http://webshop-maerket.dk/priser-og-betingelser.html

Ha' en rigtig god mandag.

Mvh. Kurt

Hvor er det vildt, og et eller andet sted ekstremt skræmmende, at du ikke glædeligt tager i mod al den kritik, du får, men i stedet forsøger at forsvare dig selv ved at gå angribe kontra.

Du har en genial mulighed for at få direkte kontakt til hele din målgruppe herinde på amino og skabe positiv opmærksomhed på dit projekt blandt tusindvis af webshop-ejere. Alligevel kan du ikke se ud over din egen næsetip og rent faktisk face og udbedre de problemstillinger, dine potentielle kunder fremhæver ved dit projekt. Det er sgu da for ignorant.

Hvis ikke folk bliver skræmt væk af "webshop-mærket"s udtryk via dit site, så bliver de det da for alvor af at læse dine opslag/kommentarer her på amino.

Hvor er det ærgerligt, fordi tanken bag projektet er jo god.

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Men det underbygger lige præcis min pointe. Jeg er blot en dum besøgende som alle andre, og du har min opmærksom i 5 sekunder, måske 10, og kan du ikke overbevise mig der, så er jeg væk igen. Er du ikke interesseret i at konvertere de besøgende, eller vil du blot gemme en lille tekst et sted ingen finder, for så derefter hårdnakket og med stoltheden i behold fortælle mig, at jeg ikke kan læse? Siger du også det, til dem der skriver og ringer? Efter min mening er det ikke sådan man laver forretning. :)

Det er fint, at du har en prisside, hvor der står at det er gratis, men selv hvis det skulle lykkes mig at finde den (den er som et sidste punkt under "Erhverv"), så taber du mig fuldstændig på ansøgningssiden. Så står der lige pludselig "abonner" og step 2 i processen er "betaling". Det kan godt være, at det er gratis, men det er ikke det, du viser, så jeg lukker siden ned med det samme. Det må din afvisningsprocent i analytics også vise dig.

Du skal være fuldstændig knivskarp i dit budskab og din formidling, og det er du overhovedet ikke. Det er derfor du får så meget kritik med på vejen, for folk kan simpelthen ikke finde rundt i det. Når de ikke kan det, og du melder noget helt andet ud, så virker det pludselig ikke særligt ærligt, gennemskueligt og trygt - og det er jo lige præcis din kerneforretning: tryghed. Det er virkelig virkelig alvorligt, at du taber på den konto, så mit råd til dig er at få revideret hele dit setup, så formidlingen er knivskarp, og derefter så begynde at sælge det.

Det var bare mit råd, og jeg håber, at du vil lytte til det. :)

Mvh

Jeppe

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:
Alligevel kan du ikke se ud over din egen næsetip og rent faktisk face og udbedre de problemstillinger, dine potentielle kunder fremhæver ved dit projekt. Det er sgu da for ignorant.

Hej Lars.

Konstruktiv kritik er jeg altid modtagelig overfor, men det er jo ikke det du er ude i.

Du skriver et nedladende indlæg, krydret med diverse tillægsord, uden at have sat dig bare en lille smule ind i hvad du skriver om.

Samtidig smider du lige et par dårlige anmeldelser ( 2 x 1 stjerne ) oveni, så det er svært at tage dig seriøst.

Jeg er da glad for at synes tanken bag projektet er god, så hvis du har en webshop er du da velkommen.

Mvh. Kurt

 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Webshop Mærket:
Konstruktiv kritik er jeg altid modtagelig overfor, men det er jo ikke det du er ude i.

Det handler som sådan ikke om mine indlæg, men i det hele taget. Alle de gamle tråde, hvor du forsøger at promovere dit projekt, enten undviger du eller går direkte til modangreb på potentielle kunder, der kommer med kritik og spørgsmål til dit projekt.

Webshop Mærket:
Samtidig smider du lige et par dårlige anmeldelser ( 2 x 1 stjerne ) oveni, så det er svært at tage dig seriøst

Fuck nu stjernerne, jeg giver sjældent stjerner, men når du fremstår som du gør, kan jeg simpelthen ikke lade være. Har du tid og lyst, så søg da endelig på mit brugernavn og giv mig 1 stjerne på samtlige af mine indlæg - i dont give a flying f**k.

Webshop Mærket:
Jeg er da glad for at synes tanken bag projektet er god, så hvis du har en webshop er du da velkommen.

Og her er du jo igen helt ved siden af. Læser du kun selektivt? Læs nu den kritik, der bliver skrevet i dine indlæg. Når du begynder at reagere på det og vise, at du rent faktisk lytter til det, dine potentielle kunder ønsker, så skal jeg da overveje det. Men for faen.. Hvor er det frustrerende at se på.

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)