Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din webshop GODKENDT - GRATIS

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle webshops bør som udgangspunkt være godkendt, så kunderne har let ved at gennemskue om webshoppen lever op til lovgivningen på området.

Webshop Mærket er en GRATIS ordning for danske webshops.

Det er 100 % GRATIS for webshoppen både at ansøge og at benytte Webshop Mærket, så der er ingen grund til at betale 1.000-vis af kroner til andre mærkningsordninger.

Sådan bliver din webshop godkendt:
1. Gå til http://webshop-maerket.dk
2. Klik på det GULE felt til højre "Ansøg om godkendelse ..."
3. Udfyld 1. side af skemaet

Du vil indenfor 48 timer modtage svar på om din webshop er godkendt, eller om der evt. skal laves nogle tilretninger.

Har du spørgsmål om Webshop Mærket er du velkommen til at kontakte os via email: kr@ShopNyt.dk

Med venlig hilsen

Kurt Rasmussen
Webshop Mærket

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har aldrig hørt om webshop mærket - Kun e-mærket.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mark Källstrøm:
Har aldrig hørt om webshop mærket - Kun e-mærket.

Så er det da på tide :-)

PS: Jeg har heller aldrig hørt om konkurrencer nonstop

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:

Webshop Mærket er en GRATIS ordning for danske webshops.

Det er 100 % GRATIS for webshoppen både at ansøge og at benytte Webshop Mærket, så der er ingen grund til at betale 1.000-vis af kroner til andre mærkningsordninger.

... så er pinsen ved at være brugt op, og det er tid til arbejde igen :-)

Med venlig hilsen

Kurt Rasmussen
Webshop Mærket

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sjovt at i har så elendige anmeldelser på trustpilot...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46437
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

burde du ikke forholde dig til alle de som skriver at det rent faktisk koster noget - Er det korrekt eller er det 100% gratis og de andre kritikpunkter i https://dk.trustpilot.com/review/webshop-maerket.dk frem for at fortælle du ikke har hørt om konkurrencer som jo ikke lige i denne tråd reklamerer for sig selv. 

Jeg ville synes det var smukkere at forklare hvad der er op og ned og om anmeldelser fra så forskellige brugere (alle pånær en som ikke er bruger men bare principielt synes det er fedt med konkurrent til trustpilot) skriver noget vrøvl. 

En 100% garanti for, at jeres system er totalt gratis for shops der tilmelder sig under alle omstændigheder, så den kan holde i retten for brugerne -  var vel smukt. Bliver man udsat for ordet gratis, og det så viser sig, at hvis ikke man dit og dat - så skal man betale, så holder den jo ikke.

Ellers synes jeg at det bare skaber mudder, at ha flere e-mærker og projektet som kom i 2011 som jeg ser det - er jo ikke slået igennem endnu som kendt mærkning heller http://www.amino.dk/forums/t/119871.aspx 

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej Kurt,

Hvor er det vildt, du stadig forsøger at sælge det produkt. Egentlig er det vel interessant nok, der er bare så mange ting, der får mig som webshop-ejer til at holde mig langt væk fra dit projekt. Den primære er det - i mine øjne - uheldige logo, som ikke pynter nogen som helst steder.

Er lidt nysgerrig - er der reelt nogen, der bruger dit produkt som det, det rent faktisk er? Og ikke bare bruger det for at få et gratis link til samlingen? Klikkede lige rundt på nogle tilfældige af dine "godkendte" butikker, og det var de færreste, der brugte din tegning på deres shop.

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper I. P:
Sjovt at i har så elendige anmeldelser på trustpilot...

Ja, man skulle tro at de ikke kan lide konkurrenter :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
burde du ikke forholde dig til alle de som skriver at det rent faktisk koster noget - Er det korrekt eller er det 100% gratis og de andre kritikpunkter i https://dk.trustpilot.com/review/webshop-maerket.dk

Hej John.

Jeg ved ikke hvordan "100 % GRATIS" kan misforstås, men jeg skal da gerne slå fast igen:

DET ER 100 % GRATIS at benytte Webshop Mærket

Der udsendes IKKE fakturaer for noget som helst, hverken oprettelse, abonnement eller andet. 100 % GRATIS betyder 100 % GRATIS.

Med hensyn til TrustPilots fup-anmeldelser gider jeg helt ærligt ikke at spilde mere tid på dem. Ingen er vist i tvivl om at TrustPilot er særdeles opfindsomme når det gælder anmeldelser.

Med venlig hilsen

Kurt

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:
DET ER 100 % GRATIS at benytte Webshop Mærket

Hej, hvorfor er det her saa paa siden ? "Betalingsmetode" MOn ikke det kunne skræmme folk væk fra at tilmelde sig naar de tror at det er gratis og ser dette. Saa bliver man jo lidt i tvivl.

Hvorfor har du Webshop mærket ? Er det fordi du vil Trustpilot til livs eller fordi du syntes at det var en snedig maade at lave an affillate side paa ?

"Webshop Mærket forbeholder sig ret til indsætte affiliatelinks såfremt webshoppen benytter sig af én eller flere af disse ordninger."

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)