Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er muligheder for Renseri & vask i 2015

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Washa er jo ikke et renseri eller vaskested. De kan mere sammenlignes med Just-eat.dk

Washa opstod efter nogle fyre havde held med at vaske alm folks tøj.


Det er netop grunden til jeg vurdere at der måske stadig profitibal at have renseri, selvom jeg mange steder læser el og vand er blevet dyre osv

Er det muligt, at man kan ringe til deres forening for høre lidt om brancen mv ?

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Washa er jo ikke et renseri eller vaskested. De kan mere sammenlignes med Just-eat.dk

Washa opstod efter nogle fyre havde held med at vaske alm folks tøj.


Det er netop grunden til jeg vurdere at der måske stadig profitibal at have renseri, selvom jeg mange steder læser el og vand er blevet dyre osv

Er det muligt, at man kan ringe til deres forening for høre lidt om branchen mv ?

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde navnene på renserier i sammenlignelige byer/opland i forhold til dit eget projekt. Er det et selskab kan du finde deres regnskaber på virk.dk. Selvom man ikke kan udlede alt af et sådan regnskab, kan det dog (især hvis der er flere) give et generelt fingerpeg om omsætningspotentialet.

El og vand kan jo næsten kun blive dyrere, men her udvikler teknologien sig også og køber du et renseri for 200.000 kr. så kommer tidspunktet for fornyelse af maskineriet jo indenfor en kort årrække,  og der er jo muligheder for leasing m.v.  - så man skal passe på ikke at blive alt for teoretisk om fremtiden. 

Jeg tror det er med renserier som med mangre andre små butikker, - lønnen bliver ikke noget at prale af, men man har sit eget.

Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Fedt du er interesseret i rens og vask. Jeg er selv ejer af www.just-cleaners.dk, som er et online renseri. Det betyder, at du som kunde kan bestille rens eller vask via vores hjemmeside, så kommer vi ud til din ønskede adresse, og afhenter og leverer dit tøj. Vi har været i gang i et år nu, og må indrømme, at det er rigtig sjovt at drive sådan en forretning. Dog er vi egentlig ikke selve renseriet, men mellemledet mellem kunden og renseriet. Af erfaring ved jeg, at man skal være rigtig dygtig, hvis man gerne vil åbne et renseri, da flere og flere gør det. Til gengæld er mange af dem der åbner virkelig dårlige, og kan egentlig ikke finde ud af at drive en virksomhed. Men du kan altid gå ind på vores hjemmeside, og se hvad vi gør. Vi har bl.a. nogle svar på de mest stillede spørgsmål. Dem kan du finde her: http://just-cleaners.dk/faq. Ellers kan du altid kontakte os via vores mailadresse.

Endnu en gang held og lykke.

Ari

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)