Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne starte webbureau, men...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er 

Jeg er en 18 årig studerende med et glødende iværksætter hjerte. Jeg har længe gået med idéen om at starte mit eget "webbureau", og har en relativ god forståelse for SEO, Adwords, analytics, wordpress osv. men uden decideret at være en IT-nørd. Jeg mener derfor også jeg har forudsætningerne for at starte, men er det en håbløs mission? Ved godt, at med den rette passion og vilje kan man komme langt, men der synes bare så mange lignende webburea´er, så hvordan angriber man et marked der er så besat? og hvordan får jeg i så fald kunder?

Fortsat god dag

-Frederik Jørgensen 

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik

Sæt dig ordentligt ind i de ting, som du føler du kun er "relativ" god til. Man lærer meget og bliver bedre, når man arbejder og fordyber sig med tingene. Du har ret i, at der er rigtig mange webbureauer, så du skal have noget at konkurrere med. Det kan være, at du er billigere end de andre, at du er hurtigere til at levere produktet, at du har den vildeste kundeservice, at du kan mere end bare at lave en 1-klik Wordpress installation eller på en eller anden måde skille dig ud fra den service, som konkurrenterne leverer. Det er de færreste som er de bedste når de starter og noget af glæden er, at man (heldigvis) bliver bedre når man arbejder med noget.

Mange tilbyder at lave de første opgaver meget billigt (eller gratis) for at få referencer. Referencer er vigtige, da det viser dine potentielle kunder, hvad du kan. Man kan få kunder på mange forskellige måder: gennem sit network, via Google (enten organisk eller AdWords), her på Amino i debatten eller på freelancer ol.