Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du klog på innovation - og kan inspirere andre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en foredragsholder til et sommer-højskolekursus for unge, der kan tale om innovation og iværksætteri, hvordan man tænker i nye baner og arbejder kreativt. En person, der i kraft af sin personlige entusiasme, store viden og fortælleevner kan brænde igennem overfor et ungt publikum, inspirere dem og give dem energi til at udvikle nye ideér og finde nye løsninger til problemer i løbet af kurset. Er det dig? Eller kender du den rigtige? Så hører jeg meget gerne fra dig. En højskole-oplevelse ud over det sædvanlige følger også med i pakken ...

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at jeg kender en, der har det rigtige profil. Han er kand. merc. studerende på CBS, læser til Management of Innovation and Business Developement, og foredragsholder til unge i flere år. På samme tid har han en anden startup, der vokser hurtigt. 

Jeg ved bare ikke om han har tid til det. Men jeg kan sende din forespørgsel til ham og spørge. 

Mvh, Anne

Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - du må meget gerne sende forespørgslen videre og høre om han har tid den 20. juli. 

Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Steincke Soundlab Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder spændende!
Er oprindelig uddannet skolelærer, endvidere akademikursus i projektledelse, basiskursus i krop- og gestaltpsykologi, men først og fremmest er det gennem mange års erfaring med at udvikle og gennemføre mine egne innovative, musiske projekter, min erfaring bygger på. Nogen projekter lykkes, andre ikke. Har fået tildelt støtte fra Væksthus Nordjylland under VIP, Vækst Iværksætter Programmet. 
Du er velkommen til at kontakte mig yderligere info. Mvh Viggo Steincke

Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Fra  DMR Invest Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har en del på Alexandrainstituttet. Og ellers kaospiloterne. Www.alexandra.dk
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)