Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify plan?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Politikeren.dk Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg er igang med at skulle lave min egen webshopnettet. Jeg er dog stadig i tvivl om, hvor jeg skal lave den?

Synes Shopofy lyder super fint, og ser godt ud. Har bare ikke erfaring hos Shopify.. Er der nogen derude, som har prøvet det? 

Er det evt. okay at bruge deres "StarterPlan?"

Her er hvad de selv skriver om den:


25 Products, 1 GB File Storage, 2.0% transaction fee, no HTML/CSS editor, no discount code engine, no phone support

Mvh. Mads Øland-Petersen

Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 18
Fra  Vintage Divine Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super nemt og smart. Bruger det selv til min shop. De har en rigtig god support.

Du kan nemt "vokse" med sitet  - ikke noget problem

/Mette

Tilmeldt 13. May 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Singlecoach.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lækkert hvis du er ny og gerne vil starte ud, men jeg synes det lidt for dyrt at give 2.0% transaction fee.

Vi fik denne sitet bygget i wordpress http://singlecoach.dk

Smid mig en mail, så sender jeg deres kontakt info til dig.. Det ikke noget jeg tjener noget på så du ved det..

Ellers, hvis du ikk gider for meget bøvl med at bygge fra grunden, kunne du os prøve Shopofy eller nogle af de andre :)

God dag.

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Shopify er et godt værktøj at bygge sit website i :) Det er både hurtigt & simpelt at ændre i.

Hvis du skal have hjælpe med at få sat det op, så vil jeg også meget gerne hjælpe dig med dette, du kan evt. skrive til mig (m@nsted.dk) og gerne kigge på mit website: www.moonsted.com

God dag!

//Mathias

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg har super erfaring inden for Shopify, og jeg vil med glæde hjælpe dig. Skriv lige en e-mail til christian@tremmekunst.dk, så snakker vi om tingene. :-)

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Shopify er en super god løsning. Jeg kan sagtens hjælpe dig med, at sætte din webshop op i Shopify præcis efter dine ønsker og behov. Du er mere end velkommen til, at sende mig en besked her på amino eller sende mig en mail på jonaswiuffprivat@hotmail.com. Jeg er sikker på, at vi kan finde ud af noget lækkert til en meget fornuftig pris :-)

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads!

Så vil jeg lige prøve at give dig et svar, uden at forsøge at sælge dig noget.

Shopify er en super god og nem løsning, som alle kan gå til. Der er en god håndfuld gratis temaer, som man kan modificere efterfølgende, hvis man har lyst til det. Og det er nemt at redigere temaerne efter eget behov efterfølgende - hvis du ikke selv kan, så kan man nemt finde nogle, der kan lave ændringerne for dig.

Jeg vil dog anbefale dig at prøve en gratis 14-dages periode først, så du lige kan se det hele an, og så du kan få en fornemmelse af, om det er noget for dig.

Skulle du efter 3 dage finde ud af, at det her bare er noget, som du gerne vil arbejde videre med, og du får lyst til at betale for det, så kan du der vælge den plan, som passer til dine behov og dermed komme i gang med at sælge. Betalingen skal først falde efter de 14 dage, så vælger du en plan efter de første 3 dage, så har du stadig 11 dage til rent faktisk at få et "forspring", hvis man kan kalde det det.

Om Starter Plan er perfekt til dig, skal jeg ikke kunne sige. Skal du have mere end 25 produkter op på siden, så er det helt bestemt ikke det, du skal vælge. Jeg har selv leget lidt med Basics pakken, og det var egentlig super fint. Under 200 kroner om måneden på daværende tidspunkt (dollarkursen har muligvis ændret det nu), og så har du egentlig en ganske fin og funktionel shop.

En af de ting, jeg specielt godt kan lide ved Shopify, er blandt andet, at det er så nemt at komme i gang. Har du produkterne liggende, så kan du jo næsten sætte sådan en shop op på en enkelt aften. Det er virkelig lækkert.

Derudover kan man også benytte Stripe som betalingsmulighed, og da der følger SSL-certifikat med i din Shopify løsning (hvilket man eksempelvis selv skal i gang med at rode med, hvis man vælger Woocommerce). Det kræver en oprettelse hos Stripe, og få minutter efter kan du komme i gang med at tage mod betaling.

Den eneste lille ting, jeg havde lidt problemer med, eller som tog lidt tid at få rettet til, var oversættelsen af det tema, som jeg endte med at vælge. Det var ikke oversat til dansk, så det skulle jeg selv lige bruge en time eller to på at få ordnet. Men igen, det var jo ikke så svært, og det er super nemt at oversætte de forskellige sætninger i Back-End panelet.

Så alt i alt en god løsning for nye shops og for folk, som ikke har den store erfaring med eCommerce. Giv det et skud med den 14-dages prøveperiode. Så kan du jo se det an.

Dbh,

Sander

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)