Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Danmarks eneste professionelle Faldskærmscenter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Dropzone Denmark Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lige stiftet Danmarks eneste professionelle faldskærmscenter og har fået lavet det jeg syntes er en flot side. 
Men som erfaren faldskærmsudspringer, så er det let at skrive alt det jeg syntes er relevant, men ikke det gæsten nødvendigvis syntes er relevant...
Hvad ville du have af info inden du skulle ud og springe første gang? Eller ville booke et spring til en anden?

Siden er www.DropzoneDenmark.dk

Det skal lige siges vores online booking system desværre ikke er online endnu da jeg afventer den endelige godkendelse fra Teller. Denne side tilgås ved at trykke "book nu" Siden med booking vil i samme omgang blive fjernet når at godkendelsen fra Teller er på plads.
Men den kan ses her:
https://bookings.burblesoft.com/index/178/19

God eftermiddag

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser nemt og overskueligt ud, var lige inde og prøve reservere, der en stavefejl hvor man vælger betaling. der står "vetal for hele springet" skal nok være betal :)

Jeg synes måske du sku skrive om priserne på en lidt mere tydelig måde, og vide hvad kravet er for mængderabat osv. 

Jeg kunne godt tænke mig at se eksempler på videor og billeder man kan få taget, for det en super fed mulighed!

og måske skrive lidt om hvor lang tid man har, om det 1 enkelt spring, og lidt generelt om spring. 

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Fra  www.din6shop.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er en fin og overskuelig side, det kunne man godt blive fristet til at prøve. Det eneste jeg lige syntes at der måske skulle skrives lidt mere detaljeret om, er det sikkerhedsmæssige, både før under og efter springende. Det tror jeg folk går meget op i.

Mvh

Michael

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,


Jeg ville personligt sige, jo mere information, jo bedre! :)

På en side note: Hvad kræver "koster det" det egentlig af certifikater, før man må springe tandem, med andre? :) Fra nul, til at man må have venner med op altså?


Vh. Deniz

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Dropzone Denmark Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle der har kommet med feedback.

Jeg takker og bukker, jeg vil arbejde på at implementere de elementer i har nævnt. 

Tak. :-)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 10
Fra  Dropzone Denmark Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver minimum 500 udspring, førstehjælp samt en EKG-måling af ens hjerte :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)