Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ADWORDS Kampagne. Kan du anbefale?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker som noget af en jungle med adwords kampagner! Er der nogen som kan anbefale en som arbejder for mindre nystartet? Og ikke har behov for et kæmpe månedligt budget.... (hjemmeside: www.tidtilforandringer.dk)

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne sende mig en mail til info@jobberway.com så kan jeg helt sikkert strikke et godt tilbud sammen til dig.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, du er velkommen til at kontakte mig. Jeg håndtere dagligt adwords m.m. for kunder med forskellige budgetter.

Jeg kan kontaktes på 60 226 441 eller dp@voke.dk – så tager jeg gerne en uforpligtende snak om dine muligheder og behov.

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Forstår dig godt - det tager lang tid at lære Adwords ordentligt at kende, og de fleste bliver aldrig gode til det, men kan blot teknikken.

Jeg arbejder professionelt med Google Adwords, målrettet digital marketing og onlinesalg til dagligt. Jeg er selvstændig konsulent, og jeg er ikke pistolsælger, men har arbejdet og skabt markante resultater for et par af Danmarks største virksomheder samt en række mindre.

Jeg vil meget gerne tage en snak om, hvad du har brug for hjælp til. Og jeg er selv først startet op sidste sensommer og har derfor stor sympati for mindre nystartede, som jeg derfor giver gode rabatter ift de store, uden at det går ud over kvaliteten.

Send mig en mail på paludan@mensio.dk eller giv mig et ring (nummeret står her: http://mensio.dk/kontakt/)

Mange hilsner

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)