Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav egen hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nogen der kan hjælpe mig med hvorfor nogen sider der er gode til at lave din egen hjemmeside.

Det skal være en Webshop

///Kristian 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian 

Der findes en masse forskellige muligheder. Jeg plejer at dele disse muligheder ind under to kategorier

1. En hosted løsning

- Her lejer du dig ind hos en udbyder, hvor du får deres CMS og layout stillet til rådighed. Fx. Dandomain eller Wannafind. Fordelene ved dette er at du er hurtigt kørende, og typisk ikke behøver den store viden omkring webudvikling for at komme i gang. Du skal være opmærksom på at du ved denne løsning bliver låst til at benytte den valget udbyder. Din webshops eksistens er derved betinget af du vælger at forsætte dit betalte abonnement

2. En open source løsning

- Her bygger du din egen webshop i en open source CMS. Her vil du i mange tilfælde ikke kommen uden om hjælp til selve opsætningen. Fordelen ved denne varriant er at du typisk bliver 100% indehaver af din webshop, og ikke vil have større løbende omkostninger

Med en masse gå på mod, samt en god potion vijle kan du komme rigtig langt ved at læse guides og blogsnettet. Især hvis du vælger WordPress som løsning. 

Hvis du har spørgsmåls skal du være velkommen til at smide mig en mail :-) 

Held og lykke med dit projekt. 

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Du kan prøve at tage et kig på NemmeHjemmesider.dk hvor du let selv kan lave din egen webshop. Det kræver ikke at du kender til koder eller kan sætte wordpress op og har du spørgsmål så skriv endelig.

Mvh

Thomas Vestergaard
NemmeHjemmesider.dk

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Greve
Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 27
Fra  Mads Husum Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Straarup

Kan varmt anbefale Wordpress eller shopify, der findes 100 vis at gode guides på nettet samt youtube til hvordan du sætter det hele op. Ved vores alle elskede iværksætter Martin Thorborg er stor fan af Uneuro hosting unoeuro.dk, hvor du med deres 1 click løsning kan downloade Wordpress. Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du velkommen til at sende mig en besked!

Hilsen Mads.

Styrk dit personlige brand med en personlig hjemmeside - madshusum.com/hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)